Gå til innhold

Noen her som har kuttet ut personer?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Du trenger ikke å si noe for å være dramatisk og ekskludere deg selv.

Anonymkode: 72ec5...f71

Det vel egentlig si at ingen andre enn meg merker dette. Og har det vondt. 

Anonymkode: 35967...0ce

Fortsetter under...

Har brutt med flere vennskap gjennom livet. Ofte har det vært misforståelser og såre følelser. 
Noen ganger savner jeg de, andre ganger ikke. 
folk har jo begge sider, ikke bare kjip.. er jo derfor jeg har vært venn med de fordi jeg har satt pris på de. 
Har hatt venner som har brukt meg en periode til de fant noen mer interessante folk, noen som baksnakket og jeg har konfrontert og det ble styr, noen man bare vokser fra fordi vi lever travle liv, og noen jeg trodde var gode venner som viste seg å ikke være det. 
livet er ei reise og vi vil hele tiden treffe nye folk og stifte bekjentskap. 
mer takknemlig for alle jeg har hatt og har i livet mitt. 
Jeg slår sjelden opp med venner, men tar heller litt avstand i perioder om det blir mye. 
ikke alltid det er de andre det er feil med, noen ganger er man på et dårlig sted selv, og må ta avstand så man ikke spiser opp folk med problemene sine. 

Anonymkode: 95c29...6dc

Jeg har nok blitt kuttet ut nå i det siste. 

Jeg har/ hadde ei god veninne, som jeg har kjent i over 20 år. 

Barna våre var gode venner,  men så ble det lott knute på tråden og litt drama mellom dem. De er unge voksne og må finne ut av ting selv. 

Jeg har prøvd å ha forståelse for min veninnes barn, samtidig som jeg forstår mitt barn. Jeg har snakket med mitt barn og sagt hva jeg synes, men òg at dette er noe de må ordne selv. 

Min veninne har nok lagt all skyld på mitt barn, og har nå kuttet meg ut. Hun har ikke ringt, sendt mld eller snap siden dette skjedde. Hun meldte også avbud på en innbydelse, som hun tidligere har sagt ja til. 

Jeg har sendt to tre mld, og bare fått korte svar på de, som ok, ja eller nei. 

Jeg kjenner at dette er innmari leit, og savner henne veldig.  Men jeg vet også at jeg ikke har gjort noe galt.  Det er egentlig en sak mellom to unge voksne, og jeg har virkelig prøvd å se saken fra begge sider.  

Anonymkode: ee826...856

Med bestemor gikk det lett. Hun fikk Alzheimer, så jeg forsvant mer og mer ut av minnet hennes.

Med faren min tok det lenger tid. Han avtalte med barna at han skulle komme på besøk, så han kom plutselig. Jeg har bare oversett han. Nå snakkes vi ikke

Anonymkode: 33334...da0

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...