Gå til innhold

Liker du festivaler/konserter?

Anbefalte innlegg

Jeg er såå ikke der! Flere av mine venner var på festival i kveld og jeg koste meg i sofaen under teppe mens jeg så på snappene deres. Jeg hadde ikke gått om jeg fikk det gratis. Verken glad i folkemengder eller veldig høy musikk. Er det veldig unormalt? Liker flertallet dette?

Anonymkode: 3e8a3...82f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448055-liker-du-festivalerkonserter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker det. Jeg har vokst opp på festival, og det betyr noe helt spesielt for meg å dra på festival. Har tilpasset festivalene til førtiåra nå da.. er ikke Roskilde lenger, selv om jeg fortsatt drømmer meg tilbake dit. 

Anonymkode: c842d...70d

Annonse

Elizabeth skrev (4 minutter siden):

Kommer helt an på hva slags festival og konserter det er. Liker jeg musikken, er det ingenting som er bedre. Ser virkelig frem til Tons Of Rock i år. 

Hvilke band skal du se? Sjekket billett, men koster MYE uten helt de store som gjør det verdt prisen (for en som må overnatte)  

Anonymkode: d2998...410

Jeg er ikke glad i det. 

Eller jeg elsket det en liten periode, men det var kun for at det irriterte min storesøster. Min første kjæreste var stesøsken til en som spilte i favoritt bandet til min søster, så hun syns det var sååååååååå irriteende når jeg kunne være backstage. Da var jeg på endel konserter. Hun er fortsatt sur pga det, 25 år etterpå. Nå er det mine unger som er på konserter og de har skjønt at de må sende tante masse bilder ifra konsert eller festivaler de spiller på. De gnir salt i såret til tante. 

Anonymkode: a4d8b...be3

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hvilke band skal du se? Sjekket billett, men koster MYE uten helt de store som gjør det verdt prisen (for en som må overnatte)  

Anonymkode: d2998...410

Ser de fleste banda. Vi er en liten gjeng som skal leie et hus et stykke unna. Så når vi først kommer opp der, er vi der hele dagen. Ja, det er fryktelig dyrt. Men alt er dyrt i dag uansett. 

Annonse

Da jeg var yngre elsket jeg festivaler, og var på blant annet Kalvøya-festivalen og Øyafestivalen hvert år. Nå er jeg mer som deg HI.
Koste meg også med mange snap fra de som var på festivalen på Fornebu i går, men det var som du sier godt å se det fra sofaen hjemme 😉

Elsker både konserter og festivaler! I fjor var jeg på Over Oslo, Tons of Rock og Øya. Kun dagspass. Har vært på utallige Øyafestivaler tom når det var Kalvøya i gamle dager.

Har ingen festivalplaner så langt i år. Tons of Rock kræsjer med ferien, kunne fått med meg starten, men har nok å gjøre den uka. Får ta det på sparket hvis jeg snubler over en billett. 

Elsker det. Spesielt i finvær! Men jeg har vært på konsert i ulltøy og regntøy midt på sommeren i 4 grader og jeg. Men kommer an på hvem som spiller. I år syns jeg ikke noen i nærheten har noe særlig bra lineup, i tillegg er eldste barnet mitt blitt så stort at hun skal på de jeg kunne tenkt meg 😁 Skal på konsert med Chris Holsten da🙌🏻

Anonymkode: 300b7...d7a

Nei, festivaler synes jeg er veldig mas. Ekle doer og mye køer. Det har skjedd at jeg har vært på festival for å se kun en artist og så dratt igjen. Men jeg må si at det ikke frister igjen - da skal det i tilfelle være et band/artist jeg virkelig har lyst til å se. 

Konserter er hakket bedre, men jeg går bare på konserter som virkelig betyr noe for meg. 

Jeg har aldri vært på festival. Det er ikke noe som frister i det hele tatt. Mannen elsker det og da gjør han det med venner. Jeg liker konserter, gjerne klassisk. Da får jeg musikkopplevelsen uten øl, skråling, folk i veien og jeg kan dra hjem når det er over. 

Jeg var på rølpefestival da jeg var ung, men liker det ikke nå. Det er støy, det er stress, det er kav og det er slitsomt. Dessverre bor jeg også nesten midt i der det arrangeres en rølpefestival, og hater det enda mer.

Anonymkode: 55ccd...593

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...