Gå til innhold

Når var du sosial sist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Sist jeg var sosial var 17.mai. Var med familien. Neste uke skal jeg være sosial med jobben.  Forrige gang jeg var sosial med venner var tidlig i april. 

Anonymkode: 4fbb8...29a

Da jeg var sosial i starten på april var det en fest. Neste gang jeg er sosial med venner tenker jeg blir i starten på juli. Da skal vi ut å spise (inkludert barna). 

Anonymkode: 4fbb8...29a

Annonse

I går. Har skravleklubb med noen venninner første torsdagen i hver måned.

Neste gang blir i morgen, jeg og gubben skal ut og spise middag med et vennepar.

Så to ganger denne uken, men det kan fort gå flere uker mellom hver gang. Jeg er ikke veldig mye sosial.

Anonymkode: 5bae2...ad0

To uker siden. Da inviterte jeg til uformelt besøk om kvelden på terrassen. Da hadde jeg ikke vært med venner på evigheter. Fant ut at jeg dermed måtte ta intitiativ selv.
Neste gang blir neste uke når det skal være sommerfest i barnehagen.

Anonymkode: 64377...d8a

Annonse

Med venner, kanskje ett år siden? Var på hytta forrige helg, med familien. 

Er mye syk, så jeg er mye hjemme. 

Bare jeg skal til butikken som ligger over veien, kommer jeg alltid i kontakt med folk. Bor i en jovial by. Så trenger bare gå ut døra for å være litt sosial. 😊

Anonymkode: 08c55...71a

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Er aldri sosial og elsker det. Man er ikke taper selv om man ikke er sosial. Slutt med disse teite trådene.

Anonymkode: 16c93...0f7

Men likevel oser innlegget ditt av krenkelse. 

Anonymkode: d0f9f...757

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jo, visst gjør det dét. 

Anonymkode: d0f9f...757

Er så lei av at noen skal dra inn «krenkelser» overalt. Herlighet. Det må da kunne gå an å skrive noe uten at man blir beskyldt for å være krenket hele tiden. Ordet blir misbrukt til de grader. 

Anonymkode: 64377...d8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...