Gå til innhold

Hvilke gave/oppmerksomhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som skal igjennom noe tøft. Hadde hatt lyst å gi en gave/oppmerksomhet, men jeg er helt tom for ideer. Mye hun ikke spiser så det går ut. Så hva i alle dager skal jeg gi? 

Anonymkode: bfc2a...086

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bok? Treningsutstyr? Et modellere? Smykke? Et kurs?fargeleggingsbok? Badedrakt? Parfyme? Ved for vinteren?

Anonymkode: 2724f...3ff

Skrevet

Utrolig vanskelig å svare på når vi ikke vet noe om henne, bortsett fra at det er mye hun ikke kan spise.

Anonymkode: 284e7...60e

Skrevet

Vi ga et gavekort på resturant da vår venninne nærmest bodde på sykehuset pga alvorlig syk mann. Det ble satt stor pris på. 

Anonymkode: fbfde...962

Skrevet

Da jeg var gjennom noe tøft her for en stund siden fikk jeg fargeleggingsbok og fargeblyanter.  I kortet stod det noe om at når ting var tungt, er det deilig å bare fargelegge.  Jeg hadde aldri tenkt den tanken før, men det stemte virkelig.  Søk "Fargelegging for voksne", så ser du hva jeg mener. 

Når jeg er riktig sliten, hender det at jeg legger fargeblyantene i en boks og bare trekker hvilken farge jeg skal bruke for å slippe å tenke.  Andre ganger er jeg mer bevisst på hva jeg gjør.  Det er så beroligende og godt, og uten at jeg tenker det helt bevisst, så lurer jeg på om det er rett og slett pirrer gode minner fra bekymringsløse dager i barndommen. Hadde noen sagt til meg for to år siden at jeg skulle begynne med fargelegging i min alder, hadde jeg nok bare ledd og ristet på hodet.  Men det er virkelig terapi for meg.

Anonymkode: ee647...27f

Skrevet

Takk til dere som deler tips. Fortsatt litt tom for ideer, men må ta en runde og finne noe. 

Anonymkode: bfc2a...086

Skrevet

Pledd, tøfler, sånn pute med ris som du kan varme i microen, sokker, pysjamas, morgenkåpe, blad, bok, gavekort på lydbok, dusjsåpe, bodylotion, håndkrem, bamse, hobbyaktiviteter, genser,  skjal/ skjerf, caps, pynteting, duftlys. 

Anonymkode: 9290c...15c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...