Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 Noen andre som opplever lignende? Om jeg for eksempel er ute og går, og noen sykler lynfort forbi meg ned bakken så ser jeg for meg at de kræsjer og hvordan det ser ut. Om jeg leser om ulykker så ser jeg for meg hvordan det ser ut. Akkurat som at fantasien løper løpsk og maler grusomme bilder. Anonymkode: 4aab2...2e0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Skrevet 5. juni 2024 Jeg velger å ikke gå inn i slike tankespinn med detaljer om grusomheter. Du bør si "stopp!" til deg selv når du begynner den tankerekken. Det er ikke sunt for deg. Det hender at jeg, når jeg ser noen oppføre seg som tullinger og utsetter seg selv og andre for fare, at jeg minner meg selv på at om noe skjer så skal jeg ringe etter ambulanse, sikre skadested og så foreta førstehjelp. Og så er minner jeg meg selv på at jeg er veldig glad for at jeg slipper, for som regel er lykken bedre enn vettet hos slike uvettige Anonymkode: cb181...8de
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 Det hender jeg tenker "katastrofetanker" men de etterfølges umiddelbart av tanker om hvordan jeg skal løse problemet. Dermed blir det mer positivt enn negativt. Anonymkode: 13b2a...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå