Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 Jeg vurderer å prøve vippeløft med farge nå i sommer. Er det noen som har erfaring med dette? Blir det så bra at jeg kan droppe sminke? Hva pleier du å betale, og hvor lenge holder det? Jeg synes extensions fort blir litt voldsomt på damer i min alder, så tenkte det var bedre med løft. Jeg er 43 år. Anonymkode: 26e1e...2cc
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Skrevet 5. juni 2024 Jeg har gjort det en gang. Er 42 år. Ble veldig fornøyd. Kjør på! Anonymkode: 5f579...4c1
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 Jeg gjør det hver sommer hvis jeg skal til "syden" og pleier å bli veldig fornøyd med resultatet. Av de 6-7 gangene jeg har prøvd nå, var det kun én gang jeg ikke ble helt fornøyd, men det er mange år siden og de hadde en annen teknikk da. Det er jo selvfølgelig aller finest de første par dagene, men det pleier å holde ganske bra i 3-4 uker, og da er det for min del inkludert 2 uker med mye bading, svetting ol. Jeg ber om blåsvart farge. Akkurat pris husker jeg ikke nå, og jeg pleier å ta brynene samtidig, men lurer på om det er rundt 1500-2000 kr totalt for løft, farge + form og farge av bryn. Anonymkode: 4e4f4...ae0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #4 Skrevet 5. juni 2024 Tusen takk for svar 😊 ❤️ Anonymkode: 26e1e...2cc
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #6 Skrevet 5. juni 2024 Synes det er veldig bra. Har lange vipper, men de blir fort bleike og mister bøyen og blir rette. Vippeløft med farge fungerer supert. ☺️ Anonymkode: 3891f...1f2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #7 Skrevet 5. juni 2024 Nei, jeg må innrømme at jeg ikke synes det er pent. Heller ikke brynslaminering. Anonymkode: 42fd2...468
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #8 Skrevet 5. juni 2024 Jeg har aldri gjort det, men synes de jeg har sett har blitt kjempefine. Anonymkode: db4cb...f5d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #9 Skrevet 5. juni 2024 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Nei, jeg må innrømme at jeg ikke synes det er pent. Heller ikke brynslaminering. Anonymkode: 42fd2...468 Du vet at jeg ikke mener extensions? Det er egne vipper som bøyes. Anonymkode: 26e1e...2cc
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #10 Skrevet 5. juni 2024 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Du vet at jeg ikke mener extensions? Det er egne vipper som bøyes. Anonymkode: 26e1e...2cc Ja det vet jeg. Det ser ikke pent ut. Anonymkode: 42fd2...468
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #11 Skrevet 5. juni 2024 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Ja det vet jeg. Det ser ikke pent ut. Anonymkode: 42fd2...468 Ok. Du skal få lov til å ha din mening. For meg ser det egentlig bare ut som hvordan vipper ofte er med maskara. Anonymkode: 26e1e...2cc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2024 #12 Skrevet 6. juni 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja det vet jeg. Det ser ikke pent ut. Anonymkode: 42fd2...468 Hva mener du? Har du sett noen med vippeløft? Ingen kunne se det på meg altså. Det åpnet øynene mer, og øyevippene ble litt mørkere. Bare pent og naturlig. 😊 Anonymkode: c3e6d...c39
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2024 #13 Skrevet 6. juni 2024 Vippeløft? Åh. Ikke mer sånn duckface/brunsnegle/edderkoppbein trender. Hvorfor gidder dere? Anonymkode: b8f7c...84e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2024 #14 Skrevet 6. juni 2024 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hva mener du? Har du sett noen med vippeløft? Ingen kunne se det på meg altså. Det åpnet øynene mer, og øyevippene ble litt mørkere. Bare pent og naturlig. 😊 Anonymkode: c3e6d...c39 Det er akkurat det. Åpner øynene? Nei du blir gående med i litt overdrevet forstand våtkanter som synes og er vrengt. Nei det er ikke pent. Jeg skjønner ikke at du ikke skjønner at det synes! Anonymkode: 42fd2...468
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2024 #15 Skrevet 6. juni 2024 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Vippeløft? Åh. Ikke mer sånn duckface/brunsnegle/edderkoppbein trender. Hvorfor gidder dere? Anonymkode: b8f7c...84e At du putter alt inn i en sekk er jo litt rart da. Jeg personlig ville aldri brukt noe restylane i leppene eller gjort andre inngrep. Falske vipper synes jeg også som sagt kan se ukledelig ut på kvinner i min alder. Vippeløft er jo egne vipper, bare bøyd som i en vippetang? Hvor stygt kan dét være, liksom? Og brunsnegle-øyenbryn har faktisk vært ut lenge, har ikke sett noen ungdommer "smykke" seg med det på en stund, takk og lov 😅. Anonymkode: 26e1e...2cc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2024 #16 Skrevet 6. juni 2024 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Det er akkurat det. Åpner øynene? Nei du blir gående med i litt overdrevet forstand våtkanter som synes og er vrengt. Nei det er ikke pent. Jeg skjønner ikke at du ikke skjønner at det synes! Anonymkode: 42fd2...468 De som jeg vet har tatt vippeløft ser jo bare ut som de har på vanlig mascara. Har aldri sett noen med vrengte våtkanter (au!). Anonymkode: 17010...b63
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2024 #17 Skrevet 6. juni 2024 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): At du putter alt inn i en sekk er jo litt rart da. Jeg personlig ville aldri brukt noe restylane i leppene eller gjort andre inngrep. Falske vipper synes jeg også som sagt kan se ukledelig ut på kvinner i min alder. Vippeløft er jo egne vipper, bare bøyd som i en vippetang? Hvor stygt kan dét være, liksom? Og brunsnegle-øyenbryn har faktisk vært ut lenge, har ikke sett noen ungdommer "smykke" seg med det på en stund, takk og lov 😅. Anonymkode: 26e1e...2cc Diskret påsatte extensions er mye penere. Du må jo ikke ha full harry rullegardin-effekt! Og brunsnegleøyebryn i 2024 er de laminerte. De som hører til vippene du har lyst på. Anonymkode: 42fd2...468
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2024 #18 Skrevet 6. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vippeløft? Åh. Ikke mer sånn duckface/brunsnegle/edderkoppbein trender. Hvorfor gidder dere? Anonymkode: b8f7c...84e Haha, det er jo noe helt annet. Vippeløft gir bare vippene en naturlig bøy/bue som noen har helt av seg selv, mens andre må få litt hjelp til ved vippetang eller vippeløft. For slike som meg som har relativt lange vipper, men helt rette, ser det rett og slett mer naturlig og pent ut med en liten bue på dem. Fargen gir akkurat samme effekt som maskara, noe jeg synes er praktisk på ferieturer der jeg f.eks. bader mye og ikke vil bruke sminke da, men likevel føler meg vel. Til hverdags bruker jeg kun maskara uansett, så det er ikke forskjell sånn sett. Og med forming og farge av bryn er det snakk om litt napping og ørlite mer farge enn jeg naturlig har, ikke brunsnegl-bryn 😂 Anonymkode: 4e4f4...ae0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2024 #19 Skrevet 6. juni 2024 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Haha, det er jo noe helt annet. Vippeløft gir bare vippene en naturlig bøy/bue som noen har helt av seg selv, mens andre må få litt hjelp til ved vippetang eller vippeløft. For slike som meg som har relativt lange vipper, men helt rette, ser det rett og slett mer naturlig og pent ut med en liten bue på dem. Fargen gir akkurat samme effekt som maskara, noe jeg synes er praktisk på ferieturer der jeg f.eks. bader mye og ikke vil bruke sminke da, men likevel føler meg vel. Til hverdags bruker jeg kun maskara uansett, så det er ikke forskjell sånn sett. Og med forming og farge av bryn er det snakk om litt napping og ørlite mer farge enn jeg naturlig har, ikke brunsnegl-bryn 😂 Anonymkode: 4e4f4...ae0 Jeg er helt sikker på at du er penere naturlig enn om du begynner å fikle med å bøye vippene dine. Du risikerer at de knekker og faller av, og det er iallfall ikke pent. Anonymkode: b8f7c...84e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2024 #20 Skrevet 6. juni 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg er helt sikker på at du er penere naturlig enn om du begynner å fikle med å bøye vippene dine. Du risikerer at de knekker og faller av, og det er iallfall ikke pent. Anonymkode: b8f7c...84e Hvor ofte skjer egentlig det? Jeg har ikke behov for vippebøy selv, men svært mange jeg kjenner har det og de ser alle helt naturlige ut. Og ingen har mistet vippene sine. Laminerte øyebryn er ikke pent, men nappet og formet er det. Anonymkode: 17010...b63
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2024 #21 Skrevet 6. juni 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Diskret påsatte extensions er mye penere. Du må jo ikke ha full harry rullegardin-effekt! Og brunsnegleøyebryn i 2024 er de laminerte. De som hører til vippene du har lyst på. Anonymkode: 42fd2...468 Fascinerende at man kan bli så oppjaget over andres valg, og så unyansert i synet på hva som er rett og galt, stygt og pent 🙃 Anonymkode: db4cb...f5d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2024 #22 Skrevet 6. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er helt sikker på at du er penere naturlig enn om du begynner å fikle med å bøye vippene dine. Du risikerer at de knekker og faller av, og det er iallfall ikke pent. Anonymkode: b8f7c...84e Og jeg er helt sikker på at jeg er litt penere med. Det er virkelig ikke større forskjell enn den daglige bruken av maskara rent utseendemessig, eneste forskjellen er at jeg kan bade ol. med løft og farge uten å måtte tenke på om sminken blir gnidd ut. Og når man bare gjør dette én gang i året maks, så går det helt fint. Jeg har gjort det flere ganger nå, og de verken knekker eller detter av. Om man gjør det ofte er det sikkert en viss risiko, men ikke når det gjøres sjeldent. Anonymkode: 4e4f4...ae0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2024 #23 Skrevet 6. juni 2024 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Fascinerende at man kan bli så oppjaget over andres valg, og så unyansert i synet på hva som er rett og galt, stygt og pent 🙃 Anonymkode: db4cb...f5d HI spurte om det er verdt pengene? Svaret er nei. Anonymkode: 42fd2...468
monty12 Skrevet 6. juni 2024 #24 Skrevet 6. juni 2024 Kan virkelig ikke forstå at folk velger å bruke penger på slikt. Så mitt svar er nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå