Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Er det stor forskjell på asics gel kayano 30, noosa tri 15, novablast 4, gel nimbus 26, gel cumulus 26, gel excite 10, magic speed 3 osv? Er så mye å velge mellom!!!!!! Anonymkode: 6eee0...826
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 Alle de har vel forskjellige bruksområder. Spørs hva du skal bruke de til. Er du i tvil, gå for en allrounder. Anonymkode: 2e47d...42d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Dette er slik de tjener penger, skaper behov for spesialisert utstyr og får deg til å føle at du må ha mange ting med ørsmå forskjeller. Noen ganger kan det stemme, men ofte ikke. Har en slektning med minst 30 forskjellige sports-- og fritidsjakker. Anonymkode: 5f4be...a3f
TheWitch Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 asics gel kayano 30 er spesielt for om du faller innover når du går/løper. De er bygget opp slik som Birkenstock
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 Du store min tid som folk stresser med løpesko! Kjøp noen du synes sitter godt på beina! Anonymkode: 74cf1...aca
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #6 Skrevet 4. juni 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Alle de har vel forskjellige bruksområder. Spørs hva du skal bruke de til. Er du i tvil, gå for en allrounder. Anonymkode: 2e47d...42d Jogge ute på grusvei. Og jogge på asfalt. Gjerne et par til hvert bruk, usikker på om det egentlig trengs, men liker å ha flere par siden jeg løper hver dag. Anonymkode: 6eee0...826
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #7 Skrevet 4. juni 2024 TheWitch skrev (1 time siden): asics gel kayano 30 er spesielt for om du faller innover når du går/løper. De er bygget opp slik som Birkenstock Takk🙂 Anonymkode: 6eee0...826
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #8 Skrevet 4. juni 2024 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Du store min tid som folk stresser med løpesko! Kjøp noen du synes sitter godt på beina! Anonymkode: 74cf1...aca Har flere sko som sitter godt på beina, det betyr ikke at de er gode å løpe i. Sneakers eller vanlige joggesko kan sitte godt på beina, men de er ikke lagd for å løpe i. Anonymkode: 6eee0...826
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #9 Skrevet 4. juni 2024 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Har flere sko som sitter godt på beina, det betyr ikke at de er gode å løpe i. Sneakers eller vanlige joggesko kan sitte godt på beina, men de er ikke lagd for å løpe i. Anonymkode: 6eee0...826 Jeg trodde du skjønte at jeg mente du skulle kjøpe gode LØPEsko som sitter godt på beina. For øvrig er joggesko ment for løping… Dette trenger ikke å være så komplisert. Hvis du går inn i en sportsbutikk og spør, eller leser på nettsiden deres, så finner du fort ut hvilke sko som er ment for løping, og på hvilket underlag. Anonymkode: 74cf1...aca
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #10 Skrevet 4. juni 2024 Asics sine forskjellige modeller er tilpasset ift om du har over-, under-, eller normalpronasjon på foten. Så skal du legge nesten 2000kr i ett pr joggesko anbefaler jeg deg å få sjekket hvilken som faktisk er riktig for din fot. Dette får du på blant annet løpelabbet, enkelte XXL og godt utstyrte sportsbutikker. Be om hjelp så får du det. Anonymkode: 7954c...e0b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #11 Skrevet 5. juni 2024 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg trodde du skjønte at jeg mente du skulle kjøpe gode LØPEsko som sitter godt på beina. For øvrig er joggesko ment for løping… Dette trenger ikke å være så komplisert. Hvis du går inn i en sportsbutikk og spør, eller leser på nettsiden deres, så finner du fort ut hvilke sko som er ment for løping, og på hvilket underlag. Anonymkode: 74cf1...aca Gode løpesko ja, og hva er gode sko i den lista? Er definitivt forskjell på demping, og jeg som har plager med knær kan ikke bare velge noen fordi du synes folk stresser med løpesko. Vanlige joggesko er ikke ment for løping nei. Det er mer som fritidssko. Anonymkode: 6eee0...826
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #12 Skrevet 5. juni 2024 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Asics sine forskjellige modeller er tilpasset ift om du har over-, under-, eller normalpronasjon på foten. Så skal du legge nesten 2000kr i ett pr joggesko anbefaler jeg deg å få sjekket hvilken som faktisk er riktig for din fot. Dette får du på blant annet løpelabbet, enkelte XXL og godt utstyrte sportsbutikker. Be om hjelp så får du det. Anonymkode: 7954c...e0b Det skal jeg gjøre 🙂 Anonymkode: 6eee0...826
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #13 Skrevet 5. juni 2024 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Gode løpesko ja, og hva er gode sko i den lista? Er definitivt forskjell på demping, og jeg som har plager med knær kan ikke bare velge noen fordi du synes folk stresser med løpesko. Vanlige joggesko er ikke ment for løping nei. Det er mer som fritidssko. Anonymkode: 6eee0...826 Slå opp «joggesko» i ordboka. «Sko til å jogge i». Men mulig du løper sprint, hva vet jeg. Anonymkode: 74cf1...aca
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2024 #14 Skrevet 5. juni 2024 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Slå opp «joggesko» i ordboka. «Sko til å jogge i». Men mulig du løper sprint, hva vet jeg. Anonymkode: 74cf1...aca Enhver oppegående person forstår at hvis du sier til ungen din feks "du må ta på deg joggesko i dag, ikke støvler" så er ikke det asics gel kayano fordi han skal løpe 15 km. Det er fordi han faktisk skal ta på seg joggeskoene fra han drar på skolen😂 Og hvis du skal pirke så ikke drit deg ut. Jogge er langt fra det samme som å løpe, eller som du også nevner... spurte... Men hvis du bare jogger så forstår jeg at du ikke har kunnskap og heller svarer dette oppgulpet du kommer med. Anonymkode: 6eee0...826
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2024 #15 Skrevet 6. juni 2024 Jeg er ca 85 kilo, 175 høy, med normal pronasjon. Jeg synes Asics novablast er helt supre, for de har så god demping, men må vennes til, for de er litt ustabile. Jeg liker også hel kayano, spesielt på asfalthovedveier, fordi veien heller litt. Disse er mer stabile enn novablast. Men liker du demping er novablast goood! På loepeshop.no har de mye gode tilbud. Sendes fra Danmark, men ok å sende i retur om ting ikke passer. Jeg har bred fot, skal sies, og disse parene sitter godt. Har også brukt Nimbus, men de nyere modellene har ikke passa min fot. Lykke til! Anonymkode: 0b1fd...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå