ReneRene Skrevet 4. juni 2024 #26 Skrevet 4. juni 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ikke sant… du syns ikke du drar ting litt langt og overanalyserer en smule? Anonymkode: 231fb...550 Nei, jeg syns ikke det, for jeg tenker heller at ofte så uttrykker folk ting uten å tenke seg om. For å ta et eksempel som en kom med her, om at hun ønsket at hun skjønte hvor bra hun så ut som 15- åring. Jeg forstår at usikkerhet og dårlig selvtillit som er vanlig å ha i den alderen kan påvirke ungdomstiden negativt. For noen kan det være verre enn for andre, og det er fullt forståelig. Men jeg tenker også at det er en god grunn til at ungdom ikke alltid er så sikre på seg selv. De vil ikke fremstå som femme fatale som tydeligvis noen tror!! DET er poenget mitt. Venninnen til hi er frekk og legger helt andre intensjoner i hodet på en 15- åring, og jeg syns også det blir feil å komme med uttrykk som "la henne nyte det så lenge hun kan" osv. Å tenke at man må være ung og ha magemuskler for å gå kledd sånn.. Sikkert helt tilfeldige og tankeløse ytringer, men ikke desto mindre kritikkverdige likevel. Men vi trenger ikke å diskutere dette i det uendelige. Jeg tror ingen er dårligere mennesker av denne grunnen, og jeg klarer fint å se forskjell på sak og person, og ikke syns jeg det er noe poeng i å være enige om alt, men ser mer poeng i uenighet veldig ofte.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #27 Skrevet 4. juni 2024 ReneRene skrev (1 time siden): Nei, jeg syns ikke det, for jeg tenker heller at ofte så uttrykker folk ting uten å tenke seg om. For å ta et eksempel som en kom med her, om at hun ønsket at hun skjønte hvor bra hun så ut som 15- åring. Jeg forstår at usikkerhet og dårlig selvtillit som er vanlig å ha i den alderen kan påvirke ungdomstiden negativt. For noen kan det være verre enn for andre, og det er fullt forståelig. Men jeg tenker også at det er en god grunn til at ungdom ikke alltid er så sikre på seg selv. De vil ikke fremstå som femme fatale som tydeligvis noen tror!! DET er poenget mitt. Venninnen til hi er frekk og legger helt andre intensjoner i hodet på en 15- åring, og jeg syns også det blir feil å komme med uttrykk som "la henne nyte det så lenge hun kan" osv. Å tenke at man må være ung og ha magemuskler for å gå kledd sånn.. Sikkert helt tilfeldige og tankeløse ytringer, men ikke desto mindre kritikkverdige likevel. Men vi trenger ikke å diskutere dette i det uendelige. Jeg tror ingen er dårligere mennesker av denne grunnen, og jeg klarer fint å se forskjell på sak og person, og ikke syns jeg det er noe poeng i å være enige om alt, men ser mer poeng i uenighet veldig ofte. Jøss, du er slitsom... Anonymkode: 5b5e4...4fc
ReneRene Skrevet 4. juni 2024 #28 Skrevet 4. juni 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jøss, du er slitsom... Anonymkode: 5b5e4...4fc FINT!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #29 Skrevet 4. juni 2024 ReneRene skrev (11 minutter siden): FINT! Mission completed. Anonymkode: 1f108...da9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #30 Skrevet 4. juni 2024 ReneRene skrev (2 timer siden): Venninnen til hi er frekk og legger helt andre intensjoner i hodet på en 15- åring, og jeg syns også det blir feil å komme med uttrykk som "la henne nyte det så lenge hun kan" osv. Det reagerte jeg også på, uten å kommentere. Unge jenter har ingen aning om hvor fine de er, for oss og sammenlignet med oss. Det har heller ingen særlig verdi for dem. I sitt miljø stikker de seg lite ut, og er bare en av mange, det er det de fleste trives med. Så når noen kler seg på den ene eller andre måten er det for å være en av de andre unge, ikke for å nyte ungdommen. Unge jenter som framstår som perverst sexy for oss, er fine for andre unge, ikke mer enn det. At moten er blitt som den er blitt får vi voksne ta ansvaret for. Det er voksnes oppførsel som har banet vei. Anonymkode: 4a336...cbf
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #31 Skrevet 4. juni 2024 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Det reagerte jeg også på, uten å kommentere. Unge jenter har ingen aning om hvor fine de er, for oss og sammenlignet med oss. Det har heller ingen særlig verdi for dem. I sitt miljø stikker de seg lite ut, og er bare en av mange, det er det de fleste trives med. Så når noen kler seg på den ene eller andre måten er det for å være en av de andre unge, ikke for å nyte ungdommen. Unge jenter som framstår som perverst sexy for oss, er fine for andre unge, ikke mer enn det. At moten er blitt som den er blitt får vi voksne ta ansvaret for. Det er voksnes oppførsel som har banet vei. Anonymkode: 4a336...cbf Perverst sexy? Anonymkode: 1f108...da9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #32 Skrevet 4. juni 2024 Griper inn om rumpen eller puppene detter ut (og vi skal andre steder enn på stranden). Utover det skal hun få kle seg som hun ønsker. Heldigvis er fornuftig jente 🤪 Anonymkode: 9c2d7...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå