Gå til innhold

Å ta med hodepute på hotell

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med nakke, rygg osv., og merker at det med årene blir verre og verre hvis jeg sover på andre hodeputer enn min egen. Greit nok for en natt, men på ferieturer med 1-2 uker begynner det å bli uholdbart. Så i år tenkte jeg at jeg rett og slett pakker med meg min egen hodepute.

Det jeg lurer litt på er om dette er relativt vanlig, altså at de som jobber på hotellet og rengjør rommene er vant til dette? Og dere andre som tar med hodepute, beholder dere eget putetrekk på, eller bare tar dere av trekket på den på rommet og på egen pute? Akt man lurer på 🙈😂

Anonymkode: 5e912...e75

Fortsetter under...

Jeg tar ofte med egen pute, og bruker eget putetrekk. Vil ikke få ødelagt verken ferie eller jobbreiser pga vond nakke og rygg. Puta har alltid fått ligge i fred i senga. 

Bare pass på å ikke bruke det helt hvite sengetøyet ditt. Bruk gjerne en annen farge eller eventuelt sengetøy med mønster. Jeg har opplevd at renholder har sendt mitt private putetrekk til vaskeriet. Putetrekket kom tilbake dagen etter jeg etterlyste det.

Puten min er såpass spesiell (Tung, og fyllt med bokhveteskall) at jeg ikke bekymrer meg for at renholder skal forveksle den med hotellets puter. 

Anonymkode: 5a3d7...8fe

Ungene her gjør det stadig vekk. Har med en pute i bilen/fly og inn på hotellet.

Aldri tenkt over at noen skal reagere på det.

De har sine vanlige fargesprakende putetrekk og de har aldri blitt rørt av rengjøringspersonell.

Anonymkode: d0917...221

Er ganske vanlig at gjester tar med egen pute. Det er ganske viktig å ha eget putetrekk så ikke renholder tar feil av puten. Hender vi tar å bytter puter når vi bytter på sengen. Dette hvis dere er over flere dager.

Anonymkode: 934c8...860

Jeg har også ofte med egen pute når vi er ute og reiser.  Men egentlig så burde vi vel egentlig heller spurt etter en ekstra pute, for jo mindre privat sengetøy vi drar inn på hotellrom og andre steder, jo mindre spredning av "udyr" blir det - både den ene og den andre veien. Men har jeg med pute, har jeg også eget putetrekk på.

Anonymkode: b4bc6...598

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...