Anonym bruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Skrevet 3. juni 2024 Jeg ligger litt i en klæsj her.. min venninne har introdusert noen av sine venner til hverandre inkludert meg. Hun ser ikke denne (kompisen) som en ex fordi forholde ikke varte mer en 3 uker mer noen hun hadde en greie med. Mens i følge han så er hun exen hans. Og det er veldig tydelig at denne kompisen hennes er interessert i meg vi har snakket litt på snapchat ver dag etter han la meg til på festen min venninne hadde, jeg synes han er en kul og fin fyr. Min venninne lå merke til at han har et ekstra øye for meg, og hun spurte jo han og da var svaret ja, at han likte meg, men han liker meg OG en annen kvinne han var på date med sa hun. Han er en grei fyr men.. ja det er jo et te kvinnfolk innblandet så jeg er veldig usikker, ser ikke ut som min venninne bryr seg om han liker meg. Anonymkode: f3bd6...428
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 Aldri verden. Greit at alle menn er "pent brukt" når vi blir eldre, men jeg vil ikke ha en mann en venninne har vært bortpå først. Anonymkode: a3fd6...d1f
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Nei. Jeg hadde nok ikke villet innledet et forhold til en min venninne hadde hatt et forhold til. MEN….. hadde han vært den store kjærligheten, jeg vet jo at den finnes. Så hadde jeg kanskje bare hoppet i det. For din del høres jo dette mer ut som, han er helt ok… måten han har snakket om deg og at han liker en til vitner bare om at han er litt vinglete, umoden og på jakt. Det lukter egentlig bare dobbel komplikasjon. Han liker flere og i tillegg har han hatt pikken inni venninna di, satt på spissen for å understreke at dette nok er en dårlig ide. Anonymkode: 73051...34a
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 Jeg har i skjul ligget med alle eksene til venninnene mine. 7 stk i alt. Det var verdt det, alle var helt fantastisk i sengen. Anonymkode: 324ad...aa4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 Hadde ikke tenkt dette var noe problem. Anonymkode: 45888...481
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2024 #6 Skrevet 4. juni 2024 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Jeg ligger litt i en klæsj her.. min venninne har introdusert noen av sine venner til hverandre inkludert meg. Hun ser ikke denne (kompisen) som en ex fordi forholde ikke varte mer en 3 uker mer noen hun hadde en greie med. Mens i følge han så er hun exen hans. Og det er veldig tydelig at denne kompisen hennes er interessert i meg vi har snakket litt på snapchat ver dag etter han la meg til på festen min venninne hadde, jeg synes han er en kul og fin fyr. Min venninne lå merke til at han har et ekstra øye for meg, og hun spurte jo han og da var svaret ja, at han likte meg, men han liker meg OG en annen kvinne han var på date med sa hun. Han er en grei fyr men.. ja det er jo et te kvinnfolk innblandet så jeg er veldig usikker, ser ikke ut som min venninne bryr seg om han liker meg. Anonymkode: f3bd6...428 Hin virker drit sjalu og blander inn enda en jente. Hva sier han? Anonymkode: e86b1...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå