Anonym bruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 De oppfører seg sånn mot meg. Og jeg vil egentlig bort fra de. Men det er vanskelig. De er frekke, forteller meg hva jeg bør gjøre og ikke. Jeg blir psykisk nedbrutt av de. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 136c2...913
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Jeg hadde flyttet. Det har du vel fått råd om tidligere også, vel? Anonymkode: 11e42...1db
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Jeg hadde flyttet. Det har du vel fått råd om tidligere også, vel? Anonymkode: 11e42...1db Kan være. Men er ikke lett når barna bor i fosterhjem hos de. Jeg tenker jo kun barnas beste. Men jeg holder på å dø innvendig Anonymkode: 136c2...913
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Finn noen av de andre titalls trådene om det samme som du har lagt ut og les alle svarene. Anonymkode: eaf5f...c5b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2024 #5 Skrevet 3. juni 2024 Du har diagnoser, du har fått barn med en som har diagnoser, barna dine har diagnoser.... Det er klart alt dette kommet fra et sted, det er ikke utenkelig at også foreldrene dine har diagnoser. Ikke psykopater, men ting som gjør relasjoner vanskelig. Du sier du har blitt skadet på kropp og sinn av å vokse opp hos dine foreldre, men nå lar du barna dine vokse opp hos dem fordi du ikke makter selv. Det er en salig røre dette, og en selvforsterkende ond sirkel. For så lenge barna ikke får sine behov dekket fordi både foreldre og besteforeldre sliter selv, så får ikke de noe bedre liv enn generasjonene før dem. Håper virkelig det er gode støttespillere på skolen og i barnehagen, det gir barna en litt bedre sjanse... Anonymkode: 6c7dd...a76
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2024 #6 Skrevet 3. juni 2024 Ingen kan «bli» psykopater i voksen alder. Enten hadde de psykopatiske trekk fra barnealder (torturerte dyr osv) som ble til psykopatisk personlighetsforstyrrelse i voksen alder, eller så er de nok ikke psykopater. Jeg har ikke lest de andre trådene, men får inntrykk i denne tråden at både du og foreldrene dine har problemer. Håper dere får hjelp Anonymkode: 0ceaa...860
ReneRene Skrevet 3. juni 2024 #7 Skrevet 3. juni 2024 Jeg tror du er fortvilet, og jeg tror foreldrene dine er fortvilet. Nå har ingen her hørt den andre siden, men uansett ville det beste vært om dere hadde avstand til hverandre, og at ungene slapp å forholde seg til stadige uoverensstemmelser. Jeg tenker at innleggene dine enten viser en faktisk alvorlig situasjon med omsorgssvikt ovenfor barna dine, eller at alt er sett gjennom øynene til en med større probler sånn at alt som blir fortalt er farget av det. Umulig å vite, men jeg skulle jo ønske at du fikk hjelp og veiledning sånn at hverdagen ble mer normalisert siden det unormale her ikke er av den fruktbare sorten.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2024 #9 Skrevet 3. juni 2024 ReneRene skrev (10 timer siden): Jeg tror du er fortvilet, og jeg tror foreldrene dine er fortvilet. Nå har ingen her hørt den andre siden, men uansett ville det beste vært om dere hadde avstand til hverandre, og at ungene slapp å forholde seg til stadige uoverensstemmelser. Jeg tenker at innleggene dine enten viser en faktisk alvorlig situasjon med omsorgssvikt ovenfor barna dine, eller at alt er sett gjennom øynene til en med større probler sånn at alt som blir fortalt er farget av det. Umulig å vite, men jeg skulle jo ønske at du fikk hjelp og veiledning sånn at hverdagen ble mer normalisert siden det unormale her ikke er av den fruktbare sorten. Tusen takk for ditt svar Jeg skal ivertfal selge her jeg bor. Det føles som lykke! Så får vi se. Er ikke sikkert det blir det lureste. Men lureste for meg. Og da kan jeg bli den jeg vil. Fantastisk følelse! Pg da kan jeg bli en bedre utgave av meg selv Anonymkode: 136c2...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå