Gå til innhold

Vi skal kjøpe el-bil. Lading?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glemte å si: Du kan ikke ha en app til å lade alle steder, du må ha appen som tilhører ladestasjonen/leverandøren. Derfor må du ha en del apper. Ingen problem å bruke mange apper synes jeg, er ikke vanskelig å finne ut hvilken man skal bruke. Men jeg synes det er fryktelig kjedelig å legge inn informasjon i sånne apper 😆

Anonymkode: d9586...4c8

Blæh, trodde det var kommet lenger jeg, at man bare trengte en app? Reklamerte de ikke for det da, at de hadde samlet alle i en app?

Synes det høres så tungvindt ut, men el-bilen kommer til uka så jeg må bare stå i det, lære meg det...

Tusen takk for svar ihvertfall 👍

HI

Anonymkode: dc2c2...a98

Den blå ladebrikken til EL-bil foreningen har de aller fleste, tror jeg.  Da slipper man et sammensurium av apper, i alle fall for dem som dekkes av den brikka. Ellers er det jo kort noen plasser og diverse apper. Det høres forvirrende ut, men går fint når man bare kommer i gang.  Min erfaring er også at de aller fleste EL-bilkjørere husker at de selv har vært kalver og er hyggelig og hjelper gjerne en ny el-bilist eller en ikke så ny som får problemer. 

Anonymkode: d953a...753

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...