Anonym bruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Jeg var til en frisør i går og klippet meg. Jeg sa at jeg ville ha det klippet til over skulderen og tynne ut. Jeg har tykt hår. Hun klippet bra, men tynnet ikke ut. Jeg har en sånn saks for å tynne ut håret. Kan jeg gjøre det selv? Noen råd om hvordan? Anonymkode: d5b5a...608
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Hvorfor minnet du ikke frisøren på at du ville tynne det også? Er lov å si det om igjen selv om du sa det før klippen. Vil tro frisøren spurte deg om hva du synes/om du syntes det så passelig ut. Og da burde du sagt at du vile tynne det mer også. De aller fleste frisører ville nok også tatt deg inn igjen for å ordne det, hvis du går inn og forteller at du synes det ble tynnet for lite 🙂 Du kan tynne det selv og, men hvis du har alt i en lengde bør du vite hva du driver med for at det ikke skal se hakkete ut. Hilsen frisør 🙂 Anonymkode: 25895...412
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Jeg pleier å be kunden om å kjenne på håret sitt, med tanke på at det ofte er lettere for kunden å vurdere om det er tynnet nok ut da enn å bare se i speilet. Men det er det sikkert ikke alle som gjør. Anonymkode: 25895...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå