Gå til innhold

Tror dere på avlysning?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg vil så klart bare lyst å møte dem som faktisk ønsker å møte meg. Det er ikke noe tvang, men er der galt å bli lei seg når der avlyses? 

Anonymkode: 5083d...089

Det er hverken rart eller galt å bli skuffet over at noe man har gledet seg til ikke blir noe av.

Det som er galt er å dvele ved det, dyrke den negative følelsen.

Livet består av mange skuffelser, og vi får det virkelig ikke bra om vi skal henge oss opp i dem.

Du må øve deg litt på å tenke at jaja, vi får ta det igjen senere da, og slutte tenke på det.

Å velte seg i selvmedlidenhet og dyrke offerrollen gjør deg veldig lite attraktiv for andre, og det ødelegger din livskvalitet 

Anonymkode: 0d61b...41f

Fortsetter under...

Jeg er ikke paranoid eller oppslukt av konspirasjonsteorier eller overbevist om at alt og alle vil meg vondt…

Så ja, selvsagt aksepterer jeg avlysninger. Og når du lærer deg å gjøre det får du det også bedre 

Anonymkode: aed21...298

Jeg slår ett slag for "jeg orker ikke likevel", og at det skal være ok, enn at folk må føle på at de må finne på allslags unnskyldninger for å slippe å møtes. Jeg er sånn selv, dessverre. Om hverdagen blir for mye orker jeg ikke. Og det er ikke så lett å få gjennomslag for hos noen venner, så da må jeg lyve da.

Anonymkode: 11ea1...fb9

Jeg lever med kroniske smerter. De fleste rundt meg vet dette. Jeg planlegger minimalt med ting, men jeg må få lov til å være sosial når jeg orker. Desverre skjer det at jeg må avlyse på kort varsel fordi det skjærer seg, og formen ikke er god nok.  Det er skikkelig kjipt å gå glipp av ting jeg hadde gledet meg til.

Jeg tenker at folk avlyser for en grunn, og ikke fordi de fant noe bedre å gjøre på.

Anonymkode: fdb23...28b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...