Gå til innhold

Tror dere på avlysning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg ser ingen grunn til å ikke tro på det - og grunnen spiller stort sett ingen rolle for meg heller, så strengt talt trenger det ikke å være noen grunn. Det holder lenge med et "Du, dessverre passer det ikke likevel.   / Det har kommet noe i veien"  Det siste trengs ikke det heller. Det holder med at det ikke passer.  

Anonymkode: 0fc45...fe2

Annonse

Ikke alltid før med en venninne, og det var riktig av meg, men nå er hun alltid ærlig om grunnen. Ellers så ja, stort sett. Jeg tror nok innimellom at noen av dem som avlyser å komme til et besøk eller avtale med flere folk finner på noe når det egentlig handler om at de bare er sliten og ikke orker eller har lyst, noe som hadde vært god nok grunn for meg, men de fleste er nok ærlige. 

Anonymkode: 6f300...594

Annonse

Nei, jeg har ikke alltid trodd på grunnen som oppgis, men slikt gjentar seg jo gjerne fra samme person(er), men jeg tror ikke at det er så uvanlig å juge når en avlyser. Nå vil folk helst ikke hverken skuffe andre, eller ha noen konflikter, så den at man er "syk" blir kanskje oftest brukt, for det er lettest å juge om ( folk flest misliker å lyve ) Det er lett fordi det er enkelt å overbevise seg selv om at man HAR vondt i hodet, er kvalm, har smerter osv, og de har sikkert antydning til alt også, siden de har gruet seg til en avtale de ikke ( lenger ) har lyst til å overholde.

Jeg er ikke typisk en som avlyser, men jeg har gjort det på mer uriktig grunnlag også.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for svar. 

Så de fleste her tror på det og at det er grunn å avlyse om man bare ikke har lyst/orker. 

Anonymkode: 5083d...089

Hva surrer du om? Jeg avlyser lett om jeg ikke orker osv. Det gjør nok mange. Om jeg er sliten etter en lang uke og har avtalt lunch lørdag med en venninne som suger energi er det ikke alltid jeg gidder. Da sier jeg at noe kom I veien. 

Anonymkode: 58172...678

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Takk for svar. 

Så de fleste her tror på det og at det er grunn å avlyse om man bare ikke har lyst/orker. 

Skjønner ikke hva du vil frem til her i det hele tatt jeg.

Folk avlyser av og til, om de lyver på seg en hodepine eller sier de ikke orker spiller da ingen rolle. Du ønsker da ikke at folk skal være forpliktet til å gjennomføre om de ikke orker...

Anonymkode: 0d61b...41f

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil så klart bare lyst å møte dem som faktisk ønsker å møte meg. Det er ikke noe tvang, men er der galt å bli lei seg når der avlyses? 

Ja det er rart å bli lei seg. Slikt børster man av seg og går videre. 

Anonymkode: a6446...f41

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vil så klart bare lyst å møte dem som faktisk ønsker å møte meg. Det er ikke noe tvang, men er der galt å bli lei seg når der avlyses? 

Ja, det er galt. Det er galt fordi du går i offer- rollen og syns synd på deg selv. Ok, du kan si at det er dårlig gjort. Si det, tenk det, og så legg det bort. 

Anonym bruker skrev (14 timer siden):
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg tror ikke alltid på det nei.

Men skjønner at de ikke ønsker likevel. 

Anonymkode: c00b4...721

Hva mener du her?

Jeg mener at når en mann sier at han ikke kan møte meg likevel pga et jobbmøte. Da tror jeg han lyger

Anonymkode: c00b4...721

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Man kan godt bli skuffet om noe man har sett frem til blir avlyst. Men det er ikke sunne tanker å gruble på hva som er grunnen. Du har fått en grunn til at avtalen ble avlyst og den er mest sannsynlig sann. Uansett er det ingenting du får gjort med det. Let it go👍🏼

Anonymkode: fb062...a22

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Man kan godt bli skuffet om noe man har sett frem til blir avlyst. Men det er ikke sunne tanker å gruble på hva som er grunnen. Du har fått en grunn til at avtalen ble avlyst og den er mest sannsynlig sann. Uansett er det ingenting du får gjort med det. Let it go👍🏼

Anonymkode: fb062...a22

Du har rett i det. Ikke annet å gjøre. Takk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...