Gå til innhold

Er du en del av håndkle mafiaen?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Vi gjør det samme, jeg synes det er hærlig å ligge med bassenget tidlig på morgenen, leser, tar meg en dukkert så kommer resten av gjengen etter . 

Anonymkode: b7908...db1

Ligge med bassenget?  😆

Anonymkode: 6d03d...0d6

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Bare spør, fjerner du ting når du kommer ned? Tenker at hvis folk har brukt de først, for så å gå å spise frokost, eller lunsj (tenker på all inc der resturanter er ved bassengene), så er det jo dårlig gjort at du fjerner det. Eller vet du at folk er på f.eks stranda?

Bare lurer, for la oss si at vår familie går og bader sammen, da er det jo ingen ved solsengene, men du vet jo ikke hvor vi er. Da hadde jeg blitt sur og, kan jo ikke være sånn at du bare går og fjerner håndklær når det ikke er folk der, da er jo du frekk.

Anonymkode: 907bf...b4c

Det har ikke noe å si om de spiser frokost eller er på stranda. Så lenge de ikke er ved bassenget på en 15 minutters tid er det bare å fjerne det. Da bruker du ikke solsengen og det er greit at andre får muligheten.

Anonymkode: b6fdc...d00

Delvis. Det er litt morsomt å lese her fordi ingen svarer ja, men faktum er jo at svært mange gjør dette, og tilsvarende har jeg tilgode å oppleve det flere her skriver, nemlig at noen fjerner håndklær. Jeg kan gå tidlig ut hvis jeg våkner tidlig og legge ut håndklær på noen solsenger på stranden el. Ofte sitter jeg der litt også da med en bok og nyter roen. Så går jeg opp og får i meg litt mat, smører meg med solkrem og går ned igjen. Resten av familien kommer som regel tassende i løpet av en times tid eller så. Vi bruker da solsengene det meste av dagen, så jeg synes det er greit da. Det er verre med dem som legger på håndklær tidlig, altså i 7-8-tiden, ikke dukker opp før i 12-13-tiden og så gjerne bare blir i 1-2 timer og går igjen. Da synes jeg det er unødvendig og kjipt gjort. Men at noen reserver med håndklær og faktisk bruker plassen hele dagen ellers plager ikke meg.

Anonymkode: 714be...1d4

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Det har ikke noe å si om de spiser frokost eller er på stranda. Så lenge de ikke er ved bassenget på en 15 minutters tid er det bare å fjerne det. Da bruker du ikke solsengen og det er greit at andre får muligheten.

Men du vet jo ikke om jeg er ute i bassenget og bader, gjør du? 

Men jeg uansett til godr å oppleve at noen har fjernet våre ting, så tror ikke det er mange som gjør det, så da er dere i flertall.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tror at du har misforstått begrepet håndklemafia😂

Anonymkode: 3db37...49c

Det er frekt å "reservere" solsenger på den måten det blir beskrevet, men det er i det minste en frekkhet som er lett å forstå. Dere som fjerner andres ting og tar dere til rette fordi dere ikke ser hvem som har sengene på 20 min (?) er de virkelig frekke og freidige her. 

Denne tråden er LOL, og nei, jeg har aldri hverken okkupert solsenger eller fjernet andres ting. Det første kunne jeg muligens gjort. Det siste hadde ikke falt meg inn.

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så man har altså kun lov til å bade i bassenget i max 10 minutter i følge deg?

Anonymkode: 70297...34f

Synes i alle fall at det er helt gull at det nå blir regler rundt dette. Det er også helt greit å fjerne håndklær som opptar senger gjennom dagen, men det finnes selvsagt grenser og selvsagt er det lov å bade lenger enn 10 min. Håper hotellene kommer med ordninger rundt dette også. Hi

Anonymkode: dd51e...00e

Nja, det har skjedd, men ikke de siste ti årene. Nå tar jeg gjerne en solseng i bakre rekke, kan godt være delvis i skyggen. Makter uansett ikke å ligge og steke i sola. 

Tidligere gikk gjerne gubben, morgenfugl må vite, ut med kaffe og bok, og ble der i timesvis, og da holdt han jo av minst en seng til. Svært sjelden vi tok opp en seng til hver av oss, vi er fire. Ungene brukte solseng i svært liten grad, så de trengte ikke egne. 

Anonymkode: eea38...464

ReneRene skrev (3 timer siden):

Det er frekt å "reservere" solsenger på den måten det blir beskrevet, men det er i det minste en frekkhet som er lett å forstå. Dere som fjerner andres ting og tar dere til rette fordi dere ikke ser hvem som har sengene på 20 min (?) er de virkelig frekke og freidige her. 

Denne tråden er LOL, og nei, jeg har aldri hverken okkupert solsenger eller fjernet andres ting. Det første kunne jeg muligens gjort. Det siste hadde ikke falt meg inn.

Men det er jo egentlig ikke «andre» sine ting. Der jeg har vært, er det hotellhåndkle de « reserverer» solsengene med. Sengene står slik i timesvis for folk står opp  i 7 tiden, legger på håndkler og går å legger seg igjen, har sett da jeg har vært oppe på veranda m baby i den tiden. Og ikke bare 1 eller 2 senger, men 10-12 senger.

Men synes det er bra at der vi har vært, har ansatte på hotell fjernet håndkle som bare ligger slik

Anonymkode: 32245...66e

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Men du vet jo ikke om jeg er ute i bassenget og bader, gjør du? 

Men jeg uansett til godr å oppleve at noen har fjernet våre ting, så tror ikke det er mange som gjør det, så da er dere i flertall.

Jo da. Jeg er ikke så rask til å fjerne det som er "gjennglemt" at det er noen fare for at de er i bassenget eller liknende. Jeg skaffer meg jo litt oversikt først.

Annonse

Anonym bruker skrev (På 1.6.2024 den 21.56):

Vi gjør det samme, jeg synes det er hærlig å ligge med bassenget tidlig på morgenen, leser, tar meg en dukkert så kommer resten av gjengen etter . 

Anonymkode: b7908...db1

Ligge med bassenget? Virkelig? 

Du ligger med mannen. Du ligger VED bassenget.

Anonymkode: a7bea...00f

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ligge med bassenget? Virkelig? 

Du ligger med mannen. Du ligger VED bassenget.

Anonymkode: a7bea...00f

Ikke drit deg ut. Noen kom deg langt i forkjøpet. 

Anonymkode: 2fc23...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...