Gå til innhold

Hvordan ville du disponert?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Selv om jeg tenker 1500 til underholdning, så må man ikke bruke alt. Jeg hadde kjørt en stram måned der og, selv for tenåringen. Og det kommer an på hva du mener med uforutsett da, ikke alt er like viktig. Noe må man ha, andre ting kan vente, eller kanskje det ikke trengs i det hele tatt.

Anonymkode: b402c...bb1

Enig med deg i det. Godt å ha noe til det, men må absolutt ikke brukes opp. Skal prøve på det. 

Anonymkode: c181e...c3d

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Håper jeg kan klare å få en bra månede her. Takk til dere og hører gjerne om det er noe jeg ikke har tenkt på. 

Sett sparepenger over på en annen konto med en gang, ikke vent til slutten av måneden for å se om du har noe igjen.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Sett sparepenger over på en annen konto med en gang, ikke vent til slutten av måneden for å se om du har noe igjen.

Enig. Mat, transport, så sparing. Selvsagt litt til underholdning, men så lite som mulig. Klær trenger man ikke å kjøpe hver mnd. Hadde prioritert å spare så mye som mulig en stund, for å ha en god buffer. Spurte Hi lenger oppe i tråden om det er mulighet for å gå eller sykle mer?

Anonymkode: fab48...d47

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva mener du med dette no-brainer her? 

No-brainer betyr at det ikke er noe å lure på. Hvordan du skal prioritere pengebruken, i dette tilfellet.

Enig. Mat, transport, så sparing. Selvsagt litt til underholdning, men så lite som mulig. Klær trenger man ikke å kjøpe hver mnd. Hadde prioritert å spare så mye som mulig en stund, for å ha en god buffer. Spurte Hi lenger oppe i tråden om det er mulighet for å gå eller sykle mer?

Vi trenger busskort for er et stykke til skole og jobb her. Ikke planer om å kjøpe noe klær her som jeg vet nå. 

Annonse

Da er summen flyttet over til sparing allerede for ikke å se hvor mye det er igjen i slutten av måneden som jeg tenkte selv. 

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

17 åringen bøe prioritere å få seg en jobb. Vår 17 åringer får ikke av oss jevnlig. Hun får om det er noe stort hun trenger. Ellers holder hun seg helt med penger selv. 

Anonymkode: b244f...aaf

Jeg håper at 17 åringen får jobb på sikt så det kan bli mindre penger ut her, men får bidrag og barnetrygd så tenker noe av dette må gå til dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...