Gå til innhold

Hvilke planer har dere i helgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg til deg også! Har du noen planer?

Jeg skal dra og besøke mine gamle foreldre resten av helgen. Koselig å sees og man vet aldri hvor lenge man har dem. Og så får jeg gjort en del småting for å hjelpe dem også.

Anonymkode: 327d1...120

Sønnen er hjemme i helga, så vi startet med sushi og food truck festival i dag. I morgen skal vi til onkel og søskenbarna og en tur i svømmehallen. Søndag er i det blå enda, men er været med oss, tar vi en skogstur eller en tur på sup-brettet. 

God helg ☀️🍀

Annonse

Annonse

Tusen takk til dere som deler og ønsker god helg 🥰

Ikke noe spesielt som skjer her. Hatt taco med ungdommen og ser The voice. 
Det er opplett og bra vær så gjerne komme seg ut på en tur. Blir godt med helg og avslapping etter lang uke. 

Anonymkode: 5e964...55e

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

God helg til deg også! Har du noen planer?

Jeg skal dra og besøke mine gamle foreldre resten av helgen. Koselig å sees og man vet aldri hvor lenge man har dem. Og så får jeg gjort en del småting for å hjelpe dem også.

Så sant, viktig og fint det du sier dere. Plutselig er de ikke der mer. 

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Tusen takk til dere som deler og ønsker god helg 🥰

Ikke noe spesielt som skjer her. Hatt taco med ungdommen og ser The voice. 
Det er opplett og bra vær så gjerne komme seg ut på en tur. Blir godt med helg og avslapping etter lang uke. 

Ikke sant! Potetgull og serie her.

Skulle ha middag og sløve på sofaen med yngste idag. Hun skulle bare en liten tur ved to tiden og kom akkurat inn døra og forsvant ut igjen. Hun har vært innom mormor, farmor, tante, grava til oldemor og søstra som er på hytta bla. Jeg syns det abre er hyggelig. Jeg har kost meg i skyggen med strikketøy og lydbok, formen har vært skikkelig skranten idag så det har passet meg bra. Nå sitter jeg ute med tente lys og koser meg. 

Har ingen planer resten av helga og det er slik jeg liker det. Jeg liker planløse helger, det er da jeg koser meg mest og igrunn gjør mest. Har en bod jeg vil få rydda, men absolutt ikke noe jeg engasjerer meg stort med. Irriterer meg kun når jeg må finne noe der, men irriterer meg ikke nok til ofre det noen flere tanker. 

Anonymkode: 0bc16...982

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...