Gå til innhold

Gratis produkter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virus er det sansynligvis ikke. Men svindel kan det godt være, og er ofte. Det er forresten ikke lov å forlange at ting skal likes og deles for å være med i konkurranse.  Eller de kan vel kreve å like, men ikke at det skal deles også, verken på din egen tidslinje eller på andres. 

Anonymkode: e8f55...fd0

Ting som skal deles styrer jeg unna, og jeg trykker meg aldri inn på lenker for det er som regel svindel.

Men lik og kommenter er en gjenganger. For når du liker og kommenterer vil posten komme i feeden til vennene dine.

Jeg har vunnet et par ganger på slike poster, senest før jul på Multitrend sin facebookside.

Anonymkode: 788bc...821

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ting som skal deles styrer jeg unna, og jeg trykker meg aldri inn på lenker for det er som regel svindel.

Men lik og kommenter er en gjenganger. For når du liker og kommenterer vil posten komme i feeden til vennene dine.

Jeg har vunnet et par ganger på slike poster, senest før jul på Multitrend sin facebookside.

Ok, det står visst ikke del🙈. Men delta her og så godtar jeg markedsføring av one call på telefon og epost. 

Anonymkode: dbdbb...525

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ok, det står visst ikke del🙈. Men delta her og så godtar jeg markedsføring av one call på telefon og epost. 

Anonymkode: dbdbb...525

Det gidder jeg ikke, sånn konkurranser får de ha i fred for meg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...