Gå til innhold

Hvem inviterer dere i konfirmasjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Besteforeldre, onkler, tanter, søskenbarn med følge, faddere med familie og andre som står familien nær. Konfirmanten kunne også invitere noen venner om det passet seg slik.  

Anonymkode: 5ba84...b5a

Omtrent slik. 👆

Anonymkode: c092f...a7c

Besteforeldre, tanter og onkler, søskenbarn, noen av foreldres tanter og onkler og søskenbarn, faddere, noen venner av oss barnet har hatt mye med å gjøre, og noen venner av barnet. Alle som er involvert i barnet sitt liv, egentlig. Er ikke stor familie, så ble iitt over 30 stk.

Anonymkode: e4ce5...4ec

Annonse

De selvsagte er besteforeldre med ektefeller, oldeforeldre, tanter og onkler med ektefeller og evt barn. Utenom det har begge mine har valgt å også invitere mine tanter og onkler, og yngste mine søskenbarn. De inviterte også min beste venninne og hennes barn. Yngste valgte også å invitere en venninne til av meg med mann. De velger jo litt selv hvem de vil ha der. Nå er det kun mine som er konfirmert da jeg har de eldste barna med unntak av ene kusinen min som også nå har hatt to konfirmanter. I og med at det eldste barnet mitt var den aller første av den generasjonen, så satt jeg litt standarden for andre. Min mor ble helt overraskende invitert i konfirmasjonen til barna til min kusine (tvillinger). Det hadde nok ikke skjedd om ikke jeg hadde hatt konfirmant året før og inviterte hennes foreldre. 

Anonymkode: 40cfa...500

Vi inviterer konfirmantens tanter, onkler, bonustanter og -onkler, besteforeldre, søskenbarn, bonus-søskenbarn og faddere m. deres familie. 

Ikke foreldrenes utvidelse slekt, med mindre de står konfirmanten veldig nære (som her, en av mors tanter) eller er faddere. 

Anonymkode: a6a04...345

Konfirmantens foreldre, tanter, onkler, søskenbarn, besteforeldre, faddere og noen fra stemors familie. Alle med partner.

Samt noen av mine tanter og onkler, søskenbarn, min gudmor m/sønn, mammas tante og noen familievenner. Tror kanskje et par av pappaen tanter og onkler inviteres også. 

Blir et stort selskap når sønnen har 3 familier (min, fars og stemors) og vi er en familie hvor mange i storfamilien har nære relasjoner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...