Gå til innhold

Reise samme plass som søsken men å ikke møtes?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Vi skal tydeligvis reise samme plass i gran Canaria i sommer. Hun skal med samboeren sin da barnet hennes skal være hos barnefaren når de reiser. Her reiser jeg og mannen om mine 2 barn på 4 og 8 år. Jeg synes det hadde vert kjekt for alle oss å gjøre noe sammen som dyrepark også ungene hadde synes var kos og få se tante og (onkel) samboer hennes der borte i ferien Men hun høres ikke veldig gira ut og får mer mjaaaa kanskje, vi får se svar. Jeg vil ikke presse på men tenkte det hadde vert koseligt da :) eller forventer jeg litt mye?

Anonymkode: 0d771...a32

Det er greit at du spør og det er greit om hun svarer nei. 

Jeg tenker at det kommer litt an på om dere bor samme sted og kan ses ellers i året eller om dere ses sjelden. 

Anonymkode: e75ac...c7c

Fortsetter under...

Jeg føler med søsteren din, det er tydeligvis vanskelig å si rett ut hva hun mener fordi hun gjerne er redd for å såre deg. Samtidig virker det ikke som om du er villig til å forstå hennes side i det hele tatt. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nå er jeg litt redd for å spørre da andre her mener at kanskje mest sannsynligvis kan være at hun ikke ønsker å henge med oss og barna. 

Og det er ikke sikkert hun vil heller, men det tør hun ikke si 

Anonymkode: 02ca4...a0f

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ut i fra forståelsen Hi har av kommentarene her inne, så kan det jo faktisk være at søsteren har sagt det rett ut. Hi har bare ikke forstått det. 

Anonymkode: 04bca...69b

Og på toppen tenker jeg at hi ønsker dette for at barna hennes skal være med tante så hun får litt barnefri selv.. ..

Anonymkode: 1bdcd...ff6

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Nå er jeg litt redd for å spørre da andre her mener at kanskje mest sannsynligvis kan være at hun ikke ønsker å henge med oss og barna. 

Selvfølgelig skal du ikke spørre!

Hun vet at dere er der, og sier nok ifra om hun får akutt lengt etter dere.

Anonymkode: b3a4f...91b

Hadde jeg reist til syden med mannen min uten barn og min søster også skulle samme sted med sine barn, så hadde nok ikke jeg lagt planer om å treffe de. Hun er på ferie med samboeren uten barn, hvorfor skulle hun da ville tilbringe dagen i Dyreparken med dere..?

Anonymkode: 3b59b...6fd

En ting er om ferien deres også var med barn, eller dere i forkant av feriebestilling hadde avtalt å reise sammen. Men hadde jeg først bestilt barnefri ferie alene med mannen, hadde jeg villet ha nettopp det, og ikke blitt pådyttet hverken andre barn eller voksne. Så jeg hadde bare sluttet å spørre om jeg var deg, og latt henne få styre ferien sin selv. 

Hvem booket turen først? Får litt følelsen av at du har booket akkurat samme turen som søsteren din for å igle deg på. 

Anonymkode: 3b56a...217

Henne men vi tenkte siden var veldig billigt! Hotel for 7 dager for 8000kr for 4 perosner, men ikke samme hotell som dem da

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Henne men vi tenkte siden var veldig billigt! Hotel for 7 dager for 8000kr for 4 perosner, men ikke samme hotell som dem da

Det var da enda godt! La henne ha ferie alene! Dere kan være sammen når dere kommer hjem igjen.

Annonse

Så dere havnet ikke «tilfeldigvis» på samme plass, dere visste at søstera di skulle dit?

Herregud, jeg hadde følt meg kvalt om noen hadde begynt å mase på å treffe meg i ferien min allerede før jeg hadde reist! Jeg ser det for meg, man har ikke fått satt fra seg kofferten engang før det begynner å dure i mobiltelefonen. «Er dere fremme nå? Når passer det å møtes? Er klokka 19 for tidlig? Hvor vil dere spise??».

Gaaaaad. La dem være i fred på ferie!!!

Anonymkode: e800c...a29

Man gidder bare ikke å bruke en hel dag av en (sikkert ganske etterlengtet voksenferie) på barneopplevelser.

Hun vil ha tid med mannen sin, og ikke tilpasse dagen til yngre ferierendes behov.

Ikke mas.  

Anonymkode: 2ac73...d1f

Så dere havnet ikke «tilfeldigvis» på samme plass, dere visste at søstera di skulle dit?

Herregud, jeg hadde følt meg kvalt om noen hadde begynt å mase på å treffe meg i ferien min allerede før jeg hadde reist! Jeg ser det for meg, man har ikke fått satt fra seg kofferten engang før det begynner å dure i mobiltelefonen. «Er dere fremme nå? Når passer det å møtes? Er klokka 19 for tidlig? Hvor vil dere spise??».

Gaaaaad. La dem være i fred på ferie!!!

Anonymkode: e800c...a29

Dette! 👆 

Hadde det vært meg, så hadde jeg blokkert nummeret hennes. 

Anonymkode: 55706...a00

Dere har bestilt ferie en sted hvor du / dere visste at søster skulle på kjæresteferie eller i alle fall ferie uten barn? Oj, da hadde jeg gått stille i dørene og latt alt være opp til søster.  Og hadde jeg vært din søster, hadde jeg nok blitt ganske muggen eller egentlig lei meg.  Og kunne nok lett å nektet å møtes.  Men nok om det. Jeg ville ikke ha foreslått noe som helst, men kunne sagt noe a la "Jeg regner med at dere har nok med dere selv, men har om dere lyst til å møtes for en kaffe / is / brus på stranda (eller kafe) en dag, så gi beskjed"  Og så ikke mast noe som helst mer.

Anonymkode: 6ec42...673

Anonym bruker skrev (På 29.5.2024 den 19.38):

Hvordan mener du? 

At man vil bruke ferien på voksenting.  

Blir litt 5.mann på vogna, og må bruke en dag av ferien med å passe / være med barna på stranda. 

De reiser for å slappe av. 

Skjønner at de vil være alene. 

Anonymkode: facca...e57

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Hadde jeg reist til syden med mannen min uten barn og min søster også skulle samme sted med sine barn, så hadde nok ikke jeg lagt planer om å treffe de. Hun er på ferie med samboeren uten barn, hvorfor skulle hun da ville tilbringe dagen i Dyreparken med dere..?

Nei var bare om de har lyst og sikkert koselig og og se tanten sin men ja :) 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men tante har ikke ferie for å please dine barn

Anonymkode: 02ca4...a0f

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ganske selvsentrert du? Er du lillesøster og vant til å få det som du vil?

Søsteren din skal på voksenferie uten barn, og gleder seg sikkert masse til en liten uke med bare kjæresten.

Så bestiller søsteren hennes ferie til samme sted, samme tid, med hele familien, og forventer attpåtil at hun skal bruke tid på tantebarna,,,

Frekkere enn flatlusa du.

Anonymkode: b3a4f...91b

amandine skrev (På 30.5.2024 den 7.48):

Jeg føler med søsteren din, det er tydeligvis vanskelig å si rett ut hva hun mener fordi hun gjerne er redd for å såre deg. Samtidig virker det ikke som om du er villig til å forstå hennes side i det hele tatt. 

Jeg kan forstå tenkte bare om en middag sammen hadde vert hyggelig men jeg tror ikke jeg skal si mer om det

Anonym bruker skrev (På 30.5.2024 den 12.53):

Neida var mer siden min søster elsker dyreparker så tenkte hadde vert kjekt men ja skal ikke si mer 

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Neida var mer siden min søster elsker dyreparker så tenkte hadde vert kjekt men ja skal ikke si mer 

Det høres lurt ut. La det være opp til din søster å ta kontakt. God tur ☀️

Anonymkode: e75ac...c7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...