Gå til innhold

Hva et en god venn?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Sannheten er vel at man hele tiden blir vurdert i uansett hva. Er vel ikke bare intelligens. Det er vel og om man har penger, er pen nok osv. Då er man stygg, uintelligent og har lite penger er det ingen som vil være venner med en pga de er så mye bedre selv. 

Anonymkode: 03955...0cf

På ingen måte sannhet. Her dikter du opp mye rart. Hvem i all verden bryr seg om venner har mye penger eller hvordan de ser ut?? 

Vi er en vennegjeng som har kjent hverandre lenge. Vi er så forskjellige som det kan bli. Alt fra intelligensnivå, økonomi, interesser, utseende osv. Det er bare gøy og er noe som gjør gjengen vår så bra! 

Anonymkode: 843de...690

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

På ingen måte sannhet. Her dikter du opp mye rart. Hvem i all verden bryr seg om venner har mye penger eller hvordan de ser ut?? 

Vi er en vennegjeng som har kjent hverandre lenge. Vi er så forskjellige som det kan bli. Alt fra intelligensnivå, økonomi, interesser, utseende osv. Det er bare gøy og er noe som gjør gjengen vår så bra! 

Den som har lite kan sjeldnere være med på ting som koster f.eks noe som blir plagsomt når du selv har god økonomi. 

Iiiiik skrev (13 timer siden):

Jeg mener, basert på det jeg har sett her inne, at du er såpass sårbar for avvisninger og feilattribusjoner at du ikke bør søke svar på nett. Alt kan fortolkes feil, og det gjør du dessverre ofte. 

Ja, det er gjerne sant. Men ønsker å høre andres meninger om forskjellige emner jeg tenker på. Det er ikke noe går inn for å gjøre. 

Annonse

Når man ønsker å debattere hva en god venn er eller hva en god forelder er, så vil jeg tro at du får mange bedre svar om du selv deltar og forteller hva du selv synes. Nå overlater du all jobben til andre. I tillegg er dette gjerne alt for runde tema og det blir vanskelig å si noe konkret om dette. Hadde du f.eks. skrevet "Hva gjør du for å være en god venn?" eller om det egentlig er mer spesifikt du lurer på "Hva gjør du for å være en god venn til noen som har det vanskelig?" Og så starte med å fortelle hva du selv gjør. 

Og det er litt dårlig å kritisere for få svar når du har fått mange. De aller fleste tråder har har mange færre svar enn det du har fått. 

Anonymkode: 60f9e...f7b

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så om dere ikke vet det er meg da er det temaet som ikke er interessant da som her eller andre tråder? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da er det en kombinasjon da. Siden det er meg og temaet som er feil. 

Nei, det er ingen kombinasjon. Ikke alle tråder får mange svar. 

Anonymkode: 8eee9...9d6

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja, det er gjerne sant. Men ønsker å høre andres meninger om forskjellige emner jeg tenker på. Det er ikke noe går inn for å gjøre. 

Men da må du slutte å ta det personlig dersom du etter din mening får for få svar. Det er også lite fruktbart å kritisere andre for å ikke delta når du ikke gidder å delta selv engang.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men da må du slutte å ta det personlig dersom du etter din mening får for få svar. Det er også lite fruktbart å kritisere andre for å ikke delta når du ikke gidder å delta selv engang.

Tar det til meg. Og skjønner kommentaren din. Er ikke meningen å kritisere noen. Folk gjør som de vil. Ville bare nøste opp i årsaken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...