Gå til innhold

Høylytt kollega

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (6 minutter siden):

Kan du si hvilke regler som forhindrer Ts og kollegene i å ordne opp selv her? De har lov til å lukke dørene? Hva mer?

Mener du at alle andre skal ta hensyn til den ene som ikke kan moderere seg. Man kan ikke ha det slik på arbeidsplassene at man skal drive en egen justis. Å ordne opp i konflikter og ubehag er en lederoppgave. Som du som sagt hadde visst om du hadde vært i arbeid.  

Forøvrig takker jeg av her, jeg orker ikke å bruke ett minutt til på deg. 

Anonymkode: 87937...7a2

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Mener du at alle andre skal ta hensyn til den ene som ikke kan moderere seg. Man kan ikke ha det slik på arbeidsplassene at man skal drive en egen justis. Å ordne opp i konflikter og ubehag er en lederoppgave. Som du som sagt hadde visst om du hadde vært i arbeid.  

Forøvrig takker jeg av her, jeg orker ikke å bruke ett minutt til på deg. 

Anonymkode: 87937...7a2

Så du fant ingen regler? Neivel. Da syns jeg bare at Ts og kollegene skal ha dørene lukket. Så kan den glade kollegaen gå rundt og prate og le så høyt han vil uten å forstyrre noen.

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Så du fant ingen regler? Neivel. Da syns jeg bare at Ts og kollegene skal ha dørene lukket. Så kan den glade kollegaen gå rundt og prate og le så høyt han vil uten å forstyrre noen.

Du er akkurat som hi sin høyrøstede kollega. like ubehagelig for alle rundt, ikke rart at du synes det er helt grei oppførsel

Anonymkode: 67994...d0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...