Anonym bruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Først var jeg forkjølet, og nå er baby på 9 mnd forkjølet og var på grensa til feber i går formiddag. Virker i ok form (men den kan jo være dalende ila dagen) og med god matlyst, men med rennende nese og litt øyne. Vi var bedt på grilling i dag hos besteforeldre. Ville dere ha avlyst? Anonymkode: a8beb...a00
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Ja, jeg hadde avlyst. Barn som ikke er i form trenger å ha det rolig. Anonymkode: 6bc8a...2a3
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 Det kommer veldig an på. Hvordan er besteforeldrene med syke barn f.eks. Min svigermor er fantastisk, hun hadde sluppet alt hun har i hendene og latt andre styre med mat også hadde hun bare fokusert på barnet. Kost, lest litt, kost enda mer, båret litt om det trengs osv. Det hadde ikke vært noe problem å dra til henne, ungene slapper 100% av der. Min mamma derimot, hun hadde vært redd for å bli smittet og hektisk holdt to meters avstand. Henne hadde ikke dratt en småsyk unge til. Anonymkode: 2f572...601
Mostly Harmless Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 Kommer an på helsesituasjonen til besteforeldrene. Tåler de en forkjølelse godt, og ønsker de besøk av sykt barn? Ville også tatt hensyn til om barnet vil ha det bra på besøk eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå