Gå til innhold

Mann som ser på andre jenter hele tiden

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Haha, ja, i din lille verden ja. Ville bare understreke at jeg har mer enn en. Men det ble for komplisert for deg. Du sitter der med A4-arket ditt.

Anonymkode: 13699...275

Det har da ingenting å si om du har mer enn én. Innlegget ditt bar preg av å være singel og seksuelt frustrert. Så tok jeg feil, da. Du er langt fra singel, men like frustrert. 

Anonymkode: 62610...c38

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Når du lever et isolert liv med mann og barn, så blir det vanskelig å få selvtillit.  Jeg blir mer avhengig av hans bekreftelse. Har jeg tatt på noe fint så vil jeg at han ser meg. Han kommenterer ikke engang, kanskje må jeg spørre om han synes jeg var fin, men så kommer det en vakker dame i miniskjørt og han gir blikkene sine til henne, og da tenker jeg selvfølgelig uten å si noe at jeg trenger den samme beundringen, jeg er ikke noe mindre vakker. Men selvfølelse har jeg, og når han kommer hjem å skryter av damene til kompisene, og at de er fine. For nå skal det sies at han trener hver dag, og er med de i mange timer. Jeg også trener hver dag, og da blir jeg dritt lei. Kommer jo ikke til å gjøre noe med den følelsen men den frustrerer meg, og lammer meg litt. 

Anonymkode: 0a3ab...fe7

Høres ikke ut som mannen din er helt i vater. Han har en temmelig håpløs mentalitet og høres ikke serlig smart ut for å si det rett ut. Det å si slike ting til deg får meg til å tenke at enten er dette hersketeknikk (for å holde kontroll på deg og trykke deg ned) eller er han bare mindre intelligent. Sånn holder du ikke på med partneren din, det forstår jo heldigvis de fleste. 

Hadde en kjæreste en gang som var litt sånn, måtte nesten oppdra han gi han beskjed om at slike ting kanskje ikke er det lureste å si til en dame. Han ble bedre etterhvert da selv om han aldri kom helt i boks 😆 Det var slitsomt noen ganger når blikket hans vandret mens vi var ute å spiste og jeg følte jeg satt alene. Forsto jo fort at slik vil jeg jo ikke ha det så jeg avsluttet forholdet. 

Anonymkode: 096f6...4d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...