Anonym bruker Skrevet 25. mai 2024 #1 Skrevet 25. mai 2024 Altså hva hadde du gjort? Merker jeg er så.dritt lei. Hele tiden. De får mer oppmerksomhet enn meg. Hva ville du gjort? Vi har gift og har barn så ikke bare å gå. Anonymkode: 0a3ab...fe7
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 Kledd meg for at andre menn skulle blikke på meg. Anonymkode: cae21...b80
ReneRene Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 Han er en dum respektløs mann, og det hadde jeg fortalt ham. Ikke at jeg kan se for meg å være med en sånn type..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 ReneRene skrev (1 time siden): Han er en dum respektløs mann, og det hadde jeg fortalt ham. Ikke at jeg kan se for meg å være med en sånn type.. Enig Anonymkode: fb8c8...0c6
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 Bare ser eller kommenterer også? Enten får du ta det opp og si at du opplever det som ubehagelig og kjipt, eller så får du se på andre menn med god samvittighet. Anonymkode: 8c60b...9bc
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 Hva er problemet? Han ser på andre damer før han går hjem med deg og deler livet sitt med deg? Hvor kontrollerende er du sånn ellers når du til og med ønsker å kontrollere hva han ser på. Anonymkode: 53b38...902
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 Det er flaut med menn som stirrer. Uhøflig er det også. Kommenterer han også? I isåfall synes jeg du også skal begynne med det. Gjerne på ting han ikke har 100% på stell selv. "Ooo, skulle gjerne kjent litt på den der harde vaskebrett-magen" "fint å se så mange unge, flotte menn" "jeg synes det er så deilig å dra hånden gjennom sånt tykt hår som han der borte har.." Når han reagerer, kan du si at det er slik han holder på. Og be ham skjerpe seg. De aller fleste mennesker legger nok merke til andre, pene mennesker, men det er vanlig å være diskret og holde det for seg selv. Menn som nærmest sikler når de ser en annen dame er bare pinlig og patetisk. Anonymkode: 60dc6...e93
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2024 #9 Skrevet 26. mai 2024 Og sannsynligvis så stirrer han på damer som er halvparten av alderen og utenfor hans liga? Patetisk Anonymkode: eacc0...5a2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2024 #10 Skrevet 26. mai 2024 Jeg forstår hva du mener, for slik et min mann også. Vi har vært gift leeenge, og han kommenterer og snakket fint om alle damer, men «ikke meg». For min del handler det ikke om at han kommenterer andre, men at han ikke gjør det meg meg, og hvordan det får meg til å føle meg. I samtale om dette kan min bagatellisere det med: «du vet jo at du er den flotteste, det er jo deg jeg er med» osv. Hvorpå jeg vet det, men det er jo koselig å høre det også😅😂 Jeg har gitt litt opp🙈 Anonymkode: ec7c4...a18
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2024 #11 Skrevet 26. mai 2024 Flaut mere enn noe annet. Sier mye om sirkulasjon i topplokket Anonymkode: 49c12...b2b
ulenissen Skrevet 27. mai 2024 #12 Skrevet 27. mai 2024 Tja. Vi kikker litt sammen vi da, så kan vi snakke litt om dem også 😅 koselig og gøy i hverdagen. Tar gjerne en prat om kjekke menn også, men de er faktisk sjeldnere å se enn flotte damer.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2024 #13 Skrevet 27. mai 2024 Anonym bruker skrev (På 26.5.2024 den 8.39): Bare ser eller kommenterer også? Enten får du ta det opp og si at du opplever det som ubehagelig og kjipt, eller så får du se på andre menn med god samvittighet. Anonymkode: 8c60b...9bc Har tatt det opp. Bedt han skjerpe seg. Du vet når det går en attraktiv dame forbi, og han gjør alt i sin makt å ikke se, men til slutt må ha bare. Og det er det som jeg nærmest sitter å venter på. Såå ubehagelig. Det var en jente som gikk over veien med miniskjørt. Tenkte bare ja here we go again. Og jeg sier bare se etter henne. Det går fint. Og han bryter ut i nervøs latter og spytter på meg fordi han ble så tatt på senga. Bare såå ekstremt slitsomt. Skal bare sies at jeg er veldig vakker. Men allikevel har han dette behovet, og er såå lei. Jeg snur meg aldri etter menn. Har ærlig ikke det behovet. Også vet jeg hvor kjipt det er. Ja jeg kan begynne å lage et spill ut av det, men hvor ender vi opp da? Vi har sex hver dag. Vært sammen i 17 år. Så jeg vasker også hele hus. Tar vare på 4 barn, og han har det veldig godt. Vasker huset hver dag, og følger opp barn. I tillegg driver jeg for meg selv. Vet liksom ikke hvor mye mer jeg skal gjøre .. Anonymkode: 0a3ab...fe7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2024 #14 Skrevet 27. mai 2024 ulenissen skrev (13 timer siden): Tja. Vi kikker litt sammen vi da, så kan vi snakke litt om dem også 😅 koselig og gøy i hverdagen. Tar gjerne en prat om kjekke menn også, men de er faktisk sjeldnere å se enn flotte damer. Ja jeg kan godt begynne sånn, men da må jeg gjøre noe ut av det. Så så lenge jeg kan la det være en fantasi. Anonymkode: 0a3ab...fe7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2024 #15 Skrevet 27. mai 2024 Anonym bruker skrev (På 26.5.2024 den 14.38): Jeg forstår hva du mener, for slik et min mann også. Vi har vært gift leeenge, og han kommenterer og snakket fint om alle damer, men «ikke meg». For min del handler det ikke om at han kommenterer andre, men at han ikke gjør det meg meg, og hvordan det får meg til å føle meg. I samtale om dette kan min bagatellisere det med: «du vet jo at du er den flotteste, det er jo deg jeg er med» osv. Hvorpå jeg vet det, men det er jo koselig å høre det også😅😂 Jeg har gitt litt opp🙈 Anonymkode: ec7c4...a18 Uff trist når det blir sånn. Min er flink å gi meg komplimenter, men det er ubehagelig at jeg aldri føles som den eneste. Anonymkode: 0a3ab...fe7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2024 #16 Skrevet 27. mai 2024 Anonym bruker skrev (På 26.5.2024 den 14.28): Og sannsynligvis så stirrer han på damer som er halvparten av alderen og utenfor hans liga? Patetisk Anonymkode: eacc0...5a2 Ja til alder. Han er en ekstremt pen mann. De fleste krabber etter han. Men de fleste gjør det på meg også. Er ikke mindre pen enn han, men jeg er 100% trofast ❤️ Anonymkode: 0a3ab...fe7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2024 #17 Skrevet 27. mai 2024 Anonym bruker skrev (På 26.5.2024 den 9.18): Hva er problemet? Han ser på andre damer før han går hjem med deg og deler livet sitt med deg? Hvor kontrollerende er du sånn ellers når du til og med ønsker å kontrollere hva han ser på. Anonymkode: 53b38...902 Hehe forventer at jeg ikke ser men det er ok at han ser? Han trenger ikke komme hjem med meg om han viser tydelig hvem han vil hjem med. Hele kroppen går etter, og det er respektløs! Anonymkode: 0a3ab...fe7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2024 #18 Skrevet 27. mai 2024 Feks jeg stod å trente rumpa mi på treningssenter. Han viste meg en øvelse. Det lå en jente på gulvet ved siden av. Jeg står å trener og han skal hjelpe meg, men står å ser på hun jenta som ligger ved siden av å trener rumpe. Dritt lei!! Anonymkode: 0a3ab...fe7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2024 #19 Skrevet 28. mai 2024 Anonym bruker skrev (På 26.5.2024 den 1.29): Altså hva hadde du gjort? Merker jeg er så.dritt lei. Hele tiden. De får mer oppmerksomhet enn meg. Hva ville du gjort? Vi har gift og har barn så ikke bare å gå. Anonymkode: 0a3ab...fe7 Har han gjort det før dere fikk barn også, eller har han plutselig begynt å se på andre nå? Anonymkode: d097f...24c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2024 #20 Skrevet 28. mai 2024 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Har tatt det opp. Bedt han skjerpe seg. Du vet når det går en attraktiv dame forbi, og han gjør alt i sin makt å ikke se, men til slutt må ha bare. Og det er det som jeg nærmest sitter å venter på. Såå ubehagelig. Det var en jente som gikk over veien med miniskjørt. Tenkte bare ja here we go again. Og jeg sier bare se etter henne. Det går fint. Og han bryter ut i nervøs latter og spytter på meg fordi han ble så tatt på senga. Bare såå ekstremt slitsomt. Skal bare sies at jeg er veldig vakker. Men allikevel har han dette behovet, og er såå lei. Jeg snur meg aldri etter menn. Har ærlig ikke det behovet. Også vet jeg hvor kjipt det er. Ja jeg kan begynne å lage et spill ut av det, men hvor ender vi opp da? Vi har sex hver dag. Vært sammen i 17 år. Så jeg vasker også hele hus. Tar vare på 4 barn, og han har det veldig godt. Vasker huset hver dag, og følger opp barn. I tillegg driver jeg for meg selv. Vet liksom ikke hvor mye mer jeg skal gjøre .. Anonymkode: 0a3ab...fe7 Oi, han har det FOR godt sammen med deg…kanskje det er en del av problemet 🤷♀️ jeg hadde aldri funnet meg i det, med 4 barn, husarbeid og «vanlig» arbeid. Dette er bare respektløs fra hans side. Anonymkode: d097f...24c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2024 #21 Skrevet 28. mai 2024 ulenissen skrev (19 timer siden): Tja. Vi kikker litt sammen vi da, så kan vi snakke litt om dem også 😅 koselig og gøy i hverdagen. Tar gjerne en prat om kjekke menn også, men de er faktisk sjeldnere å se enn flotte damer. Hvor ser dere disse flotte damene 😅 altså damer, ikke jenter på 20 år..jeg legger merke til pene damer kun i utlandet, ser sjeldent en flott dame i Oslo 🤷♀️ Anonymkode: d097f...24c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2024 #22 Skrevet 28. mai 2024 Hele tiden? Det er i så fall ekkelt. Ikke uvanlig å legge merke til mennesker som har spesiell utstråling, jeg kan bli litt betatt selv, men ikke se hele tiden? Gjør han det? Eller er det du som opplever at alle andre får oppmerksomhet og da projiserer det litt over på din mann? Vanskelig å vite om han er unaturlig opptatt av alle rundt eller om det er ditt behov for å bli mer oppmerksomhet, som ligger bak. Anonymkode: 882ee...911
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2024 #23 Skrevet 28. mai 2024 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Hvor ser dere disse flotte damene 😅 altså damer, ikke jenter på 20 år..jeg legger merke til pene damer kun i utlandet, ser sjeldent en flott dame i Oslo 🤷♀️ Anonymkode: d097f...24c De er rundt omkring som alle andre. Skjer stadig at jeg ser en flott dame her, litt mellomstor by. Nå synes ikke jeg en må være så pyntet opp for å være flott, noen ser flotte ut selv når de kommer ut fra treningssenteret. Noen ødelegger det nesten litt ved å ta i for mye, etter min mening. Det er noe med kroppsholdning og utstråling. Anonymkode: 882ee...911
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2024 #24 Skrevet 28. mai 2024 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Har tatt det opp. Bedt han skjerpe seg. Du vet når det går en attraktiv dame forbi, og han gjør alt i sin makt å ikke se, men til slutt må ha bare. Og det er det som jeg nærmest sitter å venter på. Såå ubehagelig. Det var en jente som gikk over veien med miniskjørt. Tenkte bare ja here we go again. Og jeg sier bare se etter henne. Det går fint. Og han bryter ut i nervøs latter og spytter på meg fordi han ble så tatt på senga. Bare såå ekstremt slitsomt. Skal bare sies at jeg er veldig vakker. Men allikevel har han dette behovet, og er såå lei. Jeg snur meg aldri etter menn. Har ærlig ikke det behovet. Også vet jeg hvor kjipt det er. Ja jeg kan begynne å lage et spill ut av det, men hvor ender vi opp da? Vi har sex hver dag. Vært sammen i 17 år. Så jeg vasker også hele hus. Tar vare på 4 barn, og han har det veldig godt. Vasker huset hver dag, og følger opp barn. I tillegg driver jeg for meg selv. Vet liksom ikke hvor mye mer jeg skal gjøre .. Anonymkode: 0a3ab...fe7 Spytter på deg!?!? Anonymkode: 62610...c38
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2024 #25 Skrevet 28. mai 2024 Med mindre man er komplett i forvrengning vil alle se på attraktive mennesker. Det er ingen trussel. Anonymkode: be0db...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå