Anonym bruker Skrevet 25. mai 2024 #1 Skrevet 25. mai 2024 https://www.aftenposten.no/verden/i/xgL7Rl/hun-forsoekte-aa-ta-sitt-eget-liv-tre-ganger-ville-slippe-unna-livet-som-kvinne-under-taliban Fantastisk når religion får styre. Anonymkode: 8c2ac...a83
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2024 #3 Skrevet 25. mai 2024 Er det kulturen eller er det religion du kritiserer, HI? Anonymkode: f19f9...8dc
ReneRene Skrevet 25. mai 2024 #4 Skrevet 25. mai 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er det kulturen eller er det religion du kritiserer, HI? Anonymkode: f19f9...8dc Det er ett fett når det gjelder Taliban. Jeg håper både du og Ts har skjønt det.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2024 #5 Skrevet 25. mai 2024 Kanskje det ikke er noe galt med kulturen, bare dere som er islamofobske? I følge en artikkel: Vestens likestilling fører til umoral, horeri og barn født utenfor ekteskap, og nå vil de vestlige kvinnene bli som våre kvinner. De vil bli forsørget. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/tradwife-har-du-mistet-bakkekontakten/o/5-95-1831657 Anonymkode: b5812...4b5
ReneRene Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Kanskje det ikke er noe galt med kulturen, bare dere som er islamofobske? I følge en artikkel: Vestens likestilling fører til umoral, horeri og barn født utenfor ekteskap, og nå vil de vestlige kvinnene bli som våre kvinner. De vil bli forsørget. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/tradwife-har-du-mistet-bakkekontakten/o/5-95-1831657 Anonymkode: b5812...4b5 Ja, det ble en debatt om tradwifes som flere her inne ikke hadde hørt om, og som de ikke trodde "ble" en trend da jeg skrev om det for litt tid tilbake. Nå er det kronikker og debatt om det i flere aviser, men den kulturen er "ikke tatt fra andre". Norge hadde husmødre i alle år fram til sent 60- tall og 70-tallet. Norge og andre vestlige land.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 Ja, det er en ukultur som dessverre har fått vokse fram der, og det fører enda mer dessverre til at mange blander sammen region og kultur som det samme slik at det sprer seg fordommer overfor mennesker innen akkurat samme religion som minst like sterkt som du og jeg fordømmer denne ukulturen. Anonymkode: 17e91...14f
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 Taliban og regimet i Afghanistan er grusomt. Men nå er det nå sånn at Islam ≠ taliban. Jeg synes kristen konservative i USA som står utenfor abortklinikker og roper hets til helsearbeidere og kvinner som tar abort er avskyelig. Likevel betyr ikke det at alle kristne er avskyelige. Jeg mener staten Israel begår folkemord på palestinere. Det betyr ikke at alle jøder støtter folkemord. Man må skille snørr og barter. Anonymkode: 65145...351
Admin Skrevet 26. mai 2024 #9 Skrevet 26. mai 2024 Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå