Gå til innhold

For en møkkakultur dette er

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kan være uenig med deg i dette.

Skrevet

Er det kulturen eller er det religion du kritiserer, HI?

Anonymkode: f19f9...8dc

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er det kulturen eller er det religion du kritiserer, HI?

Anonymkode: f19f9...8dc

Det er ett fett når det gjelder Taliban. Jeg håper både du og Ts har skjønt det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Kanskje det ikke er noe galt med kulturen, bare dere som er islamofobske? I følge en artikkel:

Vestens likestilling fører til umoral, horeri og barn født utenfor ekteskap, og nå vil de vestlige kvinnene bli som våre kvinner. De vil bli forsørget.

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/tradwife-har-du-mistet-bakkekontakten/o/5-95-1831657

Anonymkode: b5812...4b5

Ja, det ble en debatt om tradwifes som flere her inne ikke hadde hørt om, og som de ikke trodde "ble" en trend da jeg skrev om det for litt tid tilbake. Nå er det kronikker og debatt om det i flere aviser, men den kulturen er "ikke tatt fra andre". Norge hadde husmødre i alle år fram til sent 60- tall og 70-tallet. Norge og andre vestlige land.

Skrevet

Ja, det er en ukultur som dessverre har fått vokse fram der, og det fører enda mer dessverre til at mange blander sammen region og kultur som det samme slik at det sprer seg fordommer overfor mennesker innen akkurat samme religion som minst like sterkt som du og jeg fordømmer denne ukulturen. 

Anonymkode: 17e91...14f

Skrevet

Taliban og regimet i Afghanistan er grusomt. Men nå er det nå sånn at Islam ≠ taliban.

Jeg synes kristen konservative i USA som står utenfor abortklinikker og roper hets til helsearbeidere og kvinner som tar abort er avskyelig. Likevel betyr ikke det at alle kristne er avskyelige.

Jeg mener staten Israel begår folkemord på palestinere. Det betyr ikke at alle jøder støtter folkemord.

Man må skille snørr og barter.

Anonymkode: 65145...351

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...