Gå til innhold

En god drink i sommervarmen? Kom med tips!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kok sirup av rabarbra, bland med en liten del sprit av noe slag, ha i masse isbiter, sitronsaft, en båt lime og en kvist rosmarin. 

Anonymkode: 83d6e...502

Legger du i rosa gin her blir den sykt god!

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kok sirup av rabarbra, bland med en liten del sprit av noe slag, ha i masse isbiter, sitronsaft, en båt lime og en kvist rosmarin. 

Anonymkode: 83d6e...502

Optatium skrev (13 minutter siden):

Legger du i rosa gin her blir den sykt god!

Går sporenstreks ut i hagen og henter rabarbra og rosmarin! Takk for et godt tips!

amandine skrev (35 minutter siden):

Går sporenstreks ut i hagen og henter rabarbra og rosmarin! Takk for et godt tips!

Kos deg! Kok sirupen skikkelig tykk! Så blir det masse smak.

Skulle ikke være anonym i det første tipset. 

Annonse

Annonse

Pink gin, 7up, noen bringebær eller jordbær og en skive sitron. Masse is, selvfølgelig. Kan også lages med Bacardi razz. 

Alkoholfritt: Slår et slag for Sprudlande Margaret, is og et bær eller to. Ellers så er radler alltid godt i vamen. 

Mange gode rips her, skal prøve meg på rabarbra 😍

Hvis en trenger noe skikkelig godt i varmen en dag i farta hvor du må holde deg kjørbar, anbefaler jeg klokk & co ginger beer med lime. Det er noe av det bedre jeg har smakt, jeg drikker normalt hverken brus eller andre søte drikker. Hender jeg tar en hvis jeg løper og er litt småuggen pga varme/løpt litt for hardt. Skikkelig frisk og god. 

Anonymkode: 6646d...b94

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Mange gode rips her, skal prøve meg på rabarbra 😍

Hvis en trenger noe skikkelig godt i varmen en dag i farta hvor du må holde deg kjørbar, anbefaler jeg klokk & co ginger beer med lime. Det er noe av det bedre jeg har smakt, jeg drikker normalt hverken brus eller andre søte drikker. Hender jeg tar en hvis jeg løper og er litt småuggen pga varme/løpt litt for hardt. Skikkelig frisk og god. 

😅 tips. Ikke rips 🤭🤭

amandine skrev (2 minutter siden):

Rabarbradrink med gin og lime, det er like vakkert som det er godt! Knall rosa drink med grønn lime og masse isbiter! Takk for tips! Enda det ikke var jeg som ba om tips i utgangspunktet😂🍸🍹

Husk rosmarinkvisten! Og bare hyggelig!

amandine skrev (1 time siden):

Rabarbradrink med gin og lime, det er like vakkert som det er godt! Knall rosa drink med grønn lime og masse isbiter! Takk for tips! Enda det ikke var jeg som ba om tips i utgangspunktet😂🍸🍹

Legger du til en dæsj russian Schweppes så blir den magisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...