Gå til innhold

Store areola, reduksjon - erfaring?

Anbefalte innlegg

Etter fødsel ble mine areola mye mørkere, men også større i omkrets, nå er de så store at dem vises over bh og bikini overdel. Er det noen som har erfaring med akkurat dette? Kan jeg få det dekket? Blir puppene mine mindre osv. Takk for svar. 

Anonymkode: 30c2d...556

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144447802-store-areola-reduksjon-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 7 måneder senere...

Hvorfor har noen som jeg. Så utrolig store og rare brystvorter. Mine areola dekker egentlig hele puppen. Hva kan være grunnen? Jeg soler meg aldri toppløs for de jeg føler at folk ser rart på de! Hva skal jeg gjøre? Noen tips?

IMG_3013.thumb.jpeg.1ddf921a84c11e20d15dbee6919f7c63.jpeg

Anonymkode: fb8b2...a97

Gjøre?

Bli tryggere i deg selv. Akseptere at normalvariasjonen er stor og du er godt innenfor. Reflektere litt rundt det syke, syke barbiekroppfokuset i deler av samfunnet.

Eller bare vente med toppløssolingen til du er litt eldre. Tryggheten kommer ofte naturlig med noen år.  

Operasjon gir risiko for nedsatt følsomhet i tillegg til alle de andre - om enn ikke så store - risiki ved operasjoner, samt at det er risiko for ammetrøbbel om det er aktuelt. Kjip reduksjon i seksuell fungering å føle mindre. 

Anonymkode: de82f...386

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Hvorfor har noen som jeg. Så utrolig store og rare brystvorter. Mine areola dekker egentlig hele puppen. Hva kan være grunnen? Jeg soler meg aldri toppløs for de jeg føler at folk ser rart på de! Hva skal jeg gjøre? Noen tips?

Hvem trenger å sole seg toppløs?? Skjønner ikke vitsen med å måtte brette ut pupper offentlig?

Anonymkode: 52d07...f22

Annonse

Anonym bruker skrev (På 25.5.2024 den 10.23):

Etter fødsel ble mine areola mye mørkere, men også større i omkrets, nå er de så store at dem vises over bh og bikini overdel. Er det noen som har erfaring med akkurat dette? Kan jeg få det dekket? Blir puppene mine mindre osv. Takk for svar. 

Anonymkode: 30c2d...556

Aksepter variasjon og kjøp en bikini med en annen fasong som faktisk dekker puppene dine

Anonymkode: c925f...2e4

Hvorfor i alle dager skal man gjøre noe med det?

Er jo bare å kjøpe en større bikinioverdel, en annen fasong, som faktisk dekker puppen.

At kroppen endrer seg etter barnefødsler og med alderen er helt normalt. Det er ikke meningen man skal se ut som en 20 åring hele livet...

Anonymkode: 6ecdf...9cd

Anonym bruker skrev (På 15.1.2025 den 18.14):

Synes du er sexy jeg 💜

Anonymkode: 1357b...c67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...