Gå til innhold

Finnes det seriøst ikke «usynlige» bomullstruser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Fatter ikke problemet. 

Anonymkode: 1ab79...4b0

Javel?

Er det vanskelig for å deg å forstå at for eksempel et operasjonsarr kan endre kroppsfasongen slik at en ikke er komfortabel i truser med lavt liv?

Anonymkode: 04716...725

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Med høyt?

En skal liksom være dømt til synlig trusekant om en til eksempel har hatt keisersnitt og ikke vil ha polyestertruser?

Hva er problemet? Gå i string eller uten da vel. 

Anonymkode: 5ce5b...608

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva er problemet? Gå i string eller uten da vel. 

Hvorfor har du behov for å godkjenne mine truser? 

Jeg finner heller ikke stringtruser med høyt liv som ikke er syntetiske.

Jeg skjønner du ikke klarer å slå deg til ro med at andre kan ha andre preferanser og behov på trusefronten, så ok. Problemet at keisersnittarret lager en bul som gjør at truser med lavt liv ruller ned.

Om jeg vil ha nok stoff til å holde seg opp må jeg gå for bestemorsvarianten eller for store truser.

Annonse

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Hvorfor har du behov for å godkjenne mine truser? 

Jeg finner heller ikke stringtruser med høyt liv som ikke er syntetiske.

Jeg skjønner du ikke klarer å slå deg til ro med at andre kan ha andre preferanser og behov på trusefronten, så ok. Problemet at keisersnittarret lager en bul som gjør at truser med lavt liv ruller ned.

Om jeg vil ha nok stoff til å holde seg opp må jeg gå for bestemorsvarianten eller for store truser.

Oisann, traff jeg et sårt punkt? Det skal ikke mere til altså😂 Prøver bare å gjøre det enkelt for deg. Hvis ikke du tåler svar, anbefaler jeg deg å ikke lage tråder. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Oisann, traff jeg et sårt punkt? Det skal ikke mere til altså😂 Prøver bare å gjøre det enkelt for deg. Hvis ikke du tåler svar, anbefaler jeg deg å ikke lage tråder. 

Du det går helt fint, men det er ekstremt lite produktivt å svare på et sånt spørsmål som dette med «jeg skjønner ikke problemet». Nei vel, og du skjønner tydeligvis heller ikke når du ikke har noe å bidra med.

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Jeg bruker Thriumf sine, har den "pølsa" over arret jeg også.

Men helt usynlige er de jo ikke da

Anonymkode: f3b91...cb7

Har du en lenke?

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Du det går helt fint, men det er ekstremt lite produktivt å svare på et sånt spørsmål som dette med «jeg skjønner ikke problemet». Nei vel, og du skjønner tydeligvis heller ikke når du ikke har noe å bidra med.

Og slik ødelegger man sin egen tråd😂

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Javel?

Er det vanskelig for å deg å forstå at for eksempel et operasjonsarr kan endre kroppsfasongen slik at en ikke er komfortabel i truser med lavt liv?

Altså. Så godt som alle kvinner, i alle fall i den vestlige verden, bruker undertøy. Det vet liksom alle. Jeg lurer på hva fanden det spiller for rolle om kanten på undertøyet vises gjennom klærne du har på utenpå undertøyet?!? Det spiller da virkelig ingen rolle! 

Anonymkode: 1ab79...4b0

Annonse

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Og slik ødelegger man sin egen tråd😂

Uff blir pinlig berørt på dine vegne. Hvorfor i alle dager angripe noen som lurer på en så enkel ting. Herrefrid. Alt man skal krangle om. 

Til HI: jeg sliter lgså med å finne truser av bomull med høyt liv. 

Anonymkode: 5d756...2d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...