ReneRene Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Jeg følger Hellstrøm på Tik Tok, og han forklarer lett og enkelt, og er heldigvis lite pretensiøs og show off. I går lagde han noe jeg kunne tenke meg å servere til søndag, og det var kokte små poteter delt i to pluss at han hadde asprges i etterhvert som kokte de siste minuttene. Så lagde han to deler rømme pluss en del fløte han kokte opp med litt cayannepepper for så å blande med poteter og asparges. For meg så det utrolig godt ut, men hva serverer man til? Han meddeler ikke FOR mye for å si det sånn, men greit nok 🙂 Hva ville dere servert til ( det er ikke noe høytidelig måltid denne gangen heller- som i selskap liksom )
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Høres ut som en enkel potetsalat, det kan du jo servere akkurat hva du vil til. Spekemat eller grillmat f.eks. Anonymkode: 37ea0...a0a
ReneRene Skrevet 24. mai 2024 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2024 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Høres ut som en enkel potetsalat, det kan du jo servere akkurat hva du vil til. Spekemat eller grillmat f.eks. Anonymkode: 37ea0...a0a Jeg må spare folk for mer spekemat nå 🙂 Men røkte koteletter? Er det noe fisk som passer?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 Så det du egentlig spør om er hva du kan servere til potetsalat? Alt mulig av kjøtt, er svarer. Anonymkode: fe79c...477
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2024 #5 Skrevet 24. mai 2024 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Så det du egentlig spør om er hva du kan servere til potetsalat? Alt mulig av kjøtt, er svarer. Anonymkode: fe79c...477 Fiskekjøtt også? Kylling? Hvalbiff? Vilt? Hare? Anonymkode: a96a1...951
ReneRene Skrevet 24. mai 2024 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2024 (endret) Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Så det du egentlig spør om er hva du kan servere til potetsalat? Alt mulig av kjøtt, er svarer. Anonymkode: fe79c...477 Ja, med asparges 🙂 Og om jeg kan glemme fisk ( grillet ) Endret 24. mai 2024 av ReneRene
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2024 #7 Skrevet 24. mai 2024 Oksekjøtt (f eks entrecôte) eller en god spekeskinke som fenalår 😋 Anonymkode: f4da7...2b0
Admin Skrevet 25. mai 2024 #8 Skrevet 25. mai 2024 Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå