Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (10 timer siden):

Takk, det "jeg orker ikke" ja.. Det var det jeg mente å huske. 

Jeg har også forklart deg hvorfor jeg ikke markerer Pride, men det husker du kanskje ikke? Eller var det vanskelig å lese alt?

Anonymkode: bd1f9...511

Fortsetter under...

Se her tok det rimelig godt av. Det er helt merkelig at det skal være lov for en enkelt bruker å teppebombe andres tråder slik man ser her. Det gjør jo at man som trådstarter melder seg ut av diskusjonen som i utgangspunktet var både interessant og opplysende. 

MissSaigon skrev (47 minutter siden):

Se her tok det rimelig godt av. Det er helt merkelig at det skal være lov for en enkelt bruker å teppebombe andres tråder slik man ser her. Det gjør jo at man som trådstarter melder seg ut av diskusjonen som i utgangspunktet var både interessant og opplysende. 

Det er desverre for mange som absolutt skal kverulere med denne brukeren og.

Anonymkode: cbfb1...2df

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Det er desverre for mange som absolutt skal kverulere med denne brukeren og.

Anonymkode: cbfb1...2df

jeg tok til fornuft og avsluttet min diskusjon med henne. Men jeg beklager veldig for å ha bidratt til å trekke det hele ut MissSaigon 😞 

Sommerkroppen 2029 skrev (29 minutter siden):

jeg tok til fornuft og avsluttet min diskusjon med henne. Men jeg beklager veldig for å ha bidratt til å trekke det hele ut MissSaigon 😞 

Ja, samme her. Beklager. Men jeg ville bare så innmari få henne til å forstå, noe som overhode ikke gikk 😓

Anonymkode: dace6...62d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...