Gå til innhold

Om man reduserer kravene til en potensiell partner når det kommer til overfladiske ting som utseende, prestisjejobb ol. Tror dere man har gode sjanser til å finne en bra mann som ønsker noe seriøst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MissSaigon skrev (Akkurat nå):

Hvis man kun skal ha ting eller mennesker man trenger får man et stusselig liv. 

Så du trenger ting eller mennesker for ikke å ha et stusselig liv?

Anonymkode: 3bffc...fd2

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Han vet hvor heldig han er? Seriøst?

Anonymkode: a566c...e87

Jeg derimot synes det var fornøyelig å se en kvinne faktisk være bevisst sin egen verdi. Skulle gjerne sett flere kvinner kjenne på den, som overhodet ikke er noe problem så lenge du anerkjenner andres verdi tilsvarende. 

Anonymkode: 67a74...959

De fleste av oss, både menn og kvinner, representerer jo den gruppa. Så ja, du har større sjans for match hvis du ikke sikter mot Henry Cavill som standard 😅 

Men kanskje du bør lære å kjenne deg selv først som voksen, nå som du endelig har innsett at de «kravene» ikke har så mye å si? Lettere å finne en mann som passer deg hvis du vet hvem du selv er. Nå virker det litt sånn, jaja, jeg får lete litt på restlageret da, for å se om jeg finner noe brukbart. 

Anonymkode: 67a74...959

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg skrev at om man kun skal ha det man trenger så får man et stusselig liv. Man trenger ting for å overleve og man trenger mennesker for å være sosial og ikke bli gal, men jeg vil også ha ting jeg ikke trenger for å overleve. Jeg vil ha familie, venner, kjæreste og folk ellers. Jeg vil spise god mat, ikke bare for å overleve, og jeg vil ha pene klær, ikke bare kle meg for å ikke fryse. 

Annonse

Menn kan være like bra om de har prestisjejobber eller bil i millionklassen. De trenger på ingen måte være mer overfladiske. Akkurat som at menn som fremstiller seg som "snille" gjør krav på å bli satt på pidestall og straffer partnere som ""ikke setter pris på dem" og alt de får for seg, for "snille" er de jo liksom.

Gå heller etter felles verdier, for det er tross alt viktigst hvis man er ute etter lengre og stabile forhold. Og noe jeg tenker mange glemmer er hva de selv kan gi fremfor hva de får. Det handler også om ønsket om å dele, kanskje mest av alt.

Men jeg tror likevel at utseendet har noe å si i den forstand at man må like det man ser. 

Endret av ReneRene

Jeg har aldri falt for utseende, status eller penger. Jeg har alltid falt for personlighet. Og da har jo utseende på mennene jeg har vært sammen med, variert veldig. 

Men jeg synes det er veldig vanskelig, og finne en mann med bra nok personlighet. Så jeg har vært singel i flere år, og jeg er lykkelig singel. Jeg gir veldig mye av meg selv, da jeg er i forhold. Og det er jo slitsomt da man sjelden får noe i nærheten tilbake. 

Anonymkode: dc3b9...227

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

DrsfqD7VYAAOltS.jpg:large

Gud så kjedelig du er. Den der var ikke engang ny da den sto på russekort på åttitallet.

Anonymkode: 58937...7c4

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Gud så kjedelig du er. Den der var ikke engang ny da den sto på russekort på åttitallet.

Anonymkode: 58937...7c4

Sannheten går aldri av moten.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ikke antifeminister i alle fall.

Mulig. Men jeg har ikke møtt noen som besitter sannheten 🙂 andre enn religiøse, og greit nok. For dem altså. 

Noen mener heterofile kvinner faktisk trenger menn for å leve ut potensialet sitt. Som kjønn vel og merke.

Endret av ReneRene

Annonse

ReneRene skrev (37 minutter siden):

Mulig. Men jeg har ikke møtt noen som besitter sannheten 🙂 andre enn religiøse, og greit nok. For dem altså. 

Noen mener heterofile kvinner faktisk trenger menn for å leve ut potensialet sitt. Som kjønn vel og merke.

Jeg var av den oppfatning av du sitter på sannheten,.....alltid....uansett hva det gjelder.

Anonymkode: d6122...e43

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg var av den oppfatning av du sitter på sannheten,.....alltid....uansett hva det gjelder.

Anonymkode: d6122...e43

Jeg tror det kun kommer av at jeg begrunner meninger og påstander. Det betyr på ingen måte at det er sannheter, men ting jeg ellers diskuterer og som er mer gjennomtenkt. Meninger betyr ingenting om du ikke vet hvorfor du mener det du gjør. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke antifeminister i alle fall.

Jeg er feminist på min hals, men det betyr IKKE at jeg anser menn som unødvendige. Min mann trenger meg på samme måte som jeg trenger ham.

Anonymkode: dc31f...249

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er feminist på min hals, men det betyr IKKE at jeg anser menn som unødvendige. Min mann trenger meg på samme måte som jeg trenger ham.

Anonymkode: dc31f...249

Men menn er det, unødvendige altså. De er vandrende dildos. Ja at menn trenger kvinner er det ingen tvil om. Hvem skulle rydde opp etter dem ellers? 😂 Men kvinner trenger faktisk ikke menn. Sånn er det bare. Så så veldig feministisk er du ikke.

Høres ut som det er viktig at mannen har en jobb der han tjener masse penger og at utseende er veldig viktig,ikke rart du er singel.

Jeg møtte en veldig sjarmerende mann som jeg fikk god kjemi med umiddelbart. At han er uføretrygdet har overhodet ingen betydning for meg,jeg er ikke ute etter pengene hans. Nå har vi vært sammen i 4 år å har det forsatt veldig bra sammen ❤️ Føler på ingen måtte at jeg måtte "ta til takke" med han,jeg valgte han pga vi hadde veldig god kjemi.

Anonymkode: 07a47...5b5

Anonym bruker skrev (På 23.5.2024 den 21.02):

Beklager lang overskrift. Det er jo ingen hemmelighet at et lite utvalg menn kan velge og vrake i kvinner og at en stor del menn blir valgt bort. Med god grunn når det gjelder en del. Men tror dere man kan ha gode sjanser til å treffe på de bra, såkalt "middelmådige" mennene som også er på utkikk etter fast forhold, om man ser bort fra de rent overfladiske punktene?

Noen som har prøvd dette?

Med middelmådig så mener jeg selvsagt ikke personlighetsessig, men som i ordinær livsstil. Vanlig jobb, ordinær bolig, kjører ingen millionbil, fornuftige interesser etc. Og ja, kjemien spiller selvsagt en stor rolle. Men sett at den er der. Vil det være et lurt trekk å se etter disse, mens man samtidig luker bort drømmeprinsene som "alle" vil ha og samtidig de kvinnefiendtlige typene som ikke har stort å bidra med?

Anonymkode: 8e668...83a

Jeg reduserte ingen av mine krav, var singel i 6 år, traff min drømmemann i fjor og nå er vi gift ♥️

Anonym bruker skrev (På 24.5.2024 den 8.15):

Ikke meg du spør, men ja. Jeg overlever uten venner, men livet er mye bedre med, jeg klarer meg uten bøker, sovepose og strikkepinner, men jeg er lykkeligere med.

Anonymkode: c3a44...966

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...