Gå til innhold

Andre som opplever at tungsinn kommer snikende nå om våren?

Anbefalte innlegg

Det er jo litt rart, sol og varme. Var gjennom en tung periode for 2 år siden, har kommet meg noenlunde til hektene igjen, men nå sniker denne tomme følelsen seg på igjen. 

Har ikke lyst til å havne der på nytt. Hva gjør dere når dere kjenner på slikt? Tvinger meg ut en tur hver dag i skogen og spiser ganske ren mat, men kjenner at det går trått akkurat nå. Å være sosial føles bare som støy 🤯

Anonymkode: 677c2...ed2

Fortsetter under...

Ikke merket det før, men i år. Nå er klokka snart halv to på ettermiddagen, og jeg ligger fortsatt i sengen. Lite energi, sliten, lei meg, hodepine, ensom. Masse triste tanker. Enda jeg egentlig har det fint, verdens fineste ektemann, og alt på stell liksom. 
Vil bare gråte og ligge under dyna. Håper det går over snart. 

Anonymkode: fd1a5...8c2

Jeg blir til dels også sånn. Alle våkner til lit, vil gå turer, topp-turer, har masse energi osv. Jeg vil heller slappe av.

Når andre blir "høst-deppa" føler jeg at jeg våkner til liv. egentlig er det vel mer at andre møter "mitt nivå" 😂

Da vil folk slappe av og kose seg med en god film, noe jeg foretrekker uansett årstid 😂

Anonymkode: f83bd...eb7

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er ofte folk får depresjon om våren. Da skal alt liksom bli så fint. Bort med snø og kulde, hallo sol og varme. Men så blir det ikke alltid slik man har tenkt. 

Anonymkode: a7b2e...986

Hvordan tenker du at det skal bli?

Ja, jeg synes denne tiden er litt tung. da popper alle glade mennesker frem, lykkelige familier, vennegjenger, folk som koser seg på stranda, folk som skal på ferie, folk som nyter sol og varme, og jeg blir så kraftig minnet på at mitt liv er så annerledes, og det er ganske tøft. Jeg får det liksom midt i fleisen.

Anonymkode: f9d2e...fc0

Ikke tungsinn her, men herlighet så trøtt jeg blir etter en dag ute i sol. Selv på stranda og ubegrensede muligheter til avkjøling. Kan sove middag i 2 timer straks jeg er hjemme 🫢 Godt mulig noe pollen spiller inn også men her jeg bor er det ikke særlig stor spredning for tiden.

Anonymkode: 559b1...56e

Anonym bruker skrev (På 22.5.2024 den 11.36):

Det er jo litt rart, sol og varme. Var gjennom en tung periode for 2 år siden, har kommet meg noenlunde til hektene igjen, men nå sniker denne tomme følelsen seg på igjen. 

Har ikke lyst til å havne der på nytt. Hva gjør dere når dere kjenner på slikt? Tvinger meg ut en tur hver dag i skogen og spiser ganske ren mat, men kjenner at det går trått akkurat nå. Å være sosial føles bare som støy 🤯

Anonymkode: 677c2...ed2

Sex er nøkkelen. Har du ikke en mann eller kvinne, kan du tvinge deg selv til å onanere. Onanere masse, det hjelper meg. Orgasme er undervurdert. Har sex tre til fire ganger i uken, i tillegg onanerer jeg opptil fem ganger hver dag. 

Anonymkode: 84bdc...73c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...