Gå til innhold

Landstreff i Stavanger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, min gjorde. De hadde det veldig kjekt. De lånte bilen hjemme, fylte den med andre russ og kjørte selv og til fra. De bodde på hotell LS hadde samarbeids med slik at de flikk litt rabatter og kjøpte billett på LS-busser til og fra hotellet (hotellet var i Stavanger - LS er i Sandnes)

Anonymkode: 7ddea...aaf

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Ja, min gjorde. De hadde det veldig kjekt. De lånte bilen hjemme, fylte den med andre russ og kjørte selv og til fra. De bodde på hotell LS hadde samarbeids med slik at de flikk litt rabatter og kjøpte billett på LS-busser til og fra hotellet (hotellet var i Stavanger - LS er i Sandnes)

Anonymkode: 7ddea...aaf

Kongeparken er ikke i Sandnes, men i Ålgård. 

Anonymkode: 2f636...1bd

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, dessverre.  Hun hadde det helt grusomt.  

Fulle gutter som ikke tok nei for et nei, og "venner" som lagde et helsikkes drama.

Hun ringte og gråt, og var helt fortvilet.  Vi måtte kjøre og hente henne. 

Anonymkode: 2e5eb...85a

Så trist å høre😪😪😪

Anonymkode: 704a5...6c4

Jeg var der i 1997. Leide campinghytte sammen med noen venner. Vi leide ut dusjen til andre russ, så selve hytta var gratis😅.

De to som har vært russ, var der ikke. Ene var corona-russ, da ble treffet avlyst. Andre ønsket ikke pga diagnose.

Anonymkode: 57d8a...b75

Annonse

Eldste hadde billett, men var russ i 2020 så det ble aldri noe av. De to som var russ i 2022 og 2024 hadde null interesse av å gå. Nå skal det sies at vi bor så nære at de hører all musikken som er på hovedscenen og vi får med oss lys og pyroavslutninger. 

Veldig trist at noen har dårlige erfaringer med å være der. Vi har vært vakt endel ganger og russen har da oppført seg overraskende bra. 

Anonymkode: 4a70a...1f1

Da jeg var russ i 1993 var det to store treff, et på Hellerudsletta og et i Kongeparken.

Vi var bare på det som var på Hellerudsletta. Bodde i bilen, var russ fra hele landsdelen og vi hadde det kjempegøy. Konserter, fest og leven.

Husker at bl.a CC Cowboys spilte.

Husker ikke hvor mange år det var landstreff der, men det ble vel for mye leven for naboene...

Anonymkode: e4e07...582

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Da jeg var russ i 1993 var det to store treff, et på Hellerudsletta og et i Kongeparken.

Vi var bare på det som var på Hellerudsletta. Bodde i bilen, var russ fra hele landsdelen og vi hadde det kjempegøy. Konserter, fest og leven.

Husker at bl.a CC Cowboys spilte.

Husker ikke hvor mange år det var landstreff der, men det ble vel for mye leven for naboene...

Anonymkode: e4e07...582

Jeg var også på Hellerudsletta i 1993.  

Kjempe gøy. 

Min jente var på LS i år.  Vi  bor 20 min ifra kongeparken. Vi  voksne hadde satt av helgen til LS og kjørte de til og fra. Hadde 2 andre russ boende også ,de bor et godt  stykke ifra. Hun storkoste seg ,spesielt lørdagen var kjekk.

Anonymkode: 15f6f...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...