Hønepønemor Skrevet 20. mai 2024 #1 Skrevet 20. mai 2024 En venninne har fotalt at hun lå med eksen sin for litt siden. Han holder på med ei ny ei "ekslucive". Han holdt på sånt med venninnen min også, også etter at de offisielt var kjærester. Burde noen advare fortelle hun nye om det? Ville du visst det?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Skrevet 20. mai 2024 Om det var jeg som var venninnen din ville jeg definitivt vite det! Uten tvil. Anonymkode: 7946d...2da
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2024 #3 Skrevet 20. mai 2024 Nei, noen kvinner liker å ha det slik. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Cuckquean Anonymkode: e733e...e97
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Skrevet 20. mai 2024 det blir jo alltid oppdaget før eller siden. jeg syns ikke sånne folk har noe med å være i et forhold og gjøre i det hele tatt man må da kunne skjønne at den personen blir såra nei han bør nok gjøre det slutt med henne syns jeg og finne seg en som syns det er greit å kunn ligge uten forhold Anonymkode: 1648d...a5d
Hønepønemor Skrevet 20. mai 2024 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2024 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei, noen kvinner liker å ha det slik. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Cuckquean Anonymkode: e733e...e97 Tror ikke det er sånt her altså!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2024 #6 Skrevet 20. mai 2024 «Holder på med ei ny «exclusive»»?? Betyr det at de er kjærester eller pulevenner? Er de kjærester ville jeg kanskje sagt det om jeg kjente hun nye. Pulevenner? Hadde ikke gidda å brydd meg med… Anonymkode: a7a9d...ad2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2024 #7 Skrevet 20. mai 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): «Holder på med ei ny «exclusive»»?? Betyr det at de er kjærester eller pulevenner? Er de kjærester ville jeg kanskje sagt det om jeg kjente hun nye. Pulevenner? Hadde ikke gidda å brydd meg med… Anonymkode: a7a9d...ad2 Forresten så er det jo ikke my «exclusive» om han holder på med andre 😂 Anonymkode: a7a9d...ad2
Hønepønemor Skrevet 20. mai 2024 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Forresten så er det jo ikke my «exclusive» om han holder på med andre 😂 Anonymkode: a7a9d...ad2 Hun nye er ikke min venninne. Men forstått det sånt at de er ganske seriøse, selv om det er ferskt.
Hønepønemor Skrevet 20. mai 2024 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2024 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): «Holder på med ei ny «exclusive»»?? Betyr det at de er kjærester eller pulevenner? Er de kjærester ville jeg kanskje sagt det om jeg kjente hun nye. Pulevenner? Hadde ikke gidda å brydd meg med… Anonymkode: a7a9d...ad2 Ut fra jeg har hørt er det ganske ferskt, men ganske seriøst.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2024 #10 Skrevet 20. mai 2024 Hønepønemor skrev (3 minutter siden): Ut fra jeg har hørt er det ganske ferskt, men ganske seriøst. Er visst ikke så seriøst fra hans side.... Anonymkode: 523a1...c47
ReneRene Skrevet 20. mai 2024 #11 Skrevet 20. mai 2024 (endret) Hønepønemor skrev (30 minutter siden): En venninne har fotalt at hun lå med eksen sin for litt siden. Han holder på med ei ny ei "ekslucive". Han holdt på sånt med venninnen min også, også etter at de offisielt var kjærester. Burde noen advare fortelle hun nye om det? Ville du visst det? Ikke legg deg opp i andres privatliv, for dette må hun finne ut av selv- det er hennes problem. Du kan bli sett på som problemet- hvilke "budbringere" ofte gjør. Det er sannheter folk ikke vil høre, og de som forteller kan bli betraktet som om de vil såre eller lage drama. Dessuten sladrer du om venninnen din også, som du vel vil være lojal mot. Til sist så kan de helt uten at du vet det, ha mer åpent forhold. Endret 20. mai 2024 av ReneRene
Hønepønemor Skrevet 20. mai 2024 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2024 ReneRene skrev (6 minutter siden): Ikke legg deg opp i andres privatliv, for dette må hun finne ut av selv- det er hennes problem. Du kan bli sett på som problemet- hvilke "budbringere" ofte gjør. Det er sannheter folk ikke vil høre, og de som forteller kan bli betraktet som om de vil såre eller lage drama. Dessuten sladrer du om venninnen din også, som du vel vil være lojal mot. Til sist så kan du helt uten at du vet det, ha mer åpent forhold. Så du ville ikke visst det dersom din nye flamme, som flaterer deg og vil at du skal være trofast, ligger med andre?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2024 #13 Skrevet 20. mai 2024 "Exclusive"? Herregud å barnslig enkelte brukere er... Anonymkode: c9eea...004
Hønepønemor Skrevet 20. mai 2024 Forfatter #14 Skrevet 20. mai 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): "Exclusive"? Herregud å barnslig enkelte brukere er... Anonymkode: c9eea...004 Det kan godt være. Men nå er det sånn uttrykk som brukes i dating verden i disse dager.
ReneRene Skrevet 20. mai 2024 #15 Skrevet 20. mai 2024 Hønepønemor skrev (38 minutter siden): Så du ville ikke visst det dersom din nye flamme, som flaterer deg og vil at du skal være trofast, ligger med andre? Nei, ikke fra andre nei. Han kunne fortalt eller jeg kunne ha funnet det ut selv. Ville bare oppleves ubehagelig at andre bryr seg sånn om vårt privatliv.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2024 #16 Skrevet 20. mai 2024 ReneRene skrev (1 minutt siden): Nei, ikke fra andre nei. Han kunne fortalt eller jeg kunne ha funnet det ut selv. Ville bare oppleves ubehagelig at andre bryr seg sånn om vårt privatliv. Så at alle visste om det utenom deg har du ingen problemer med altså, det er ikke ubehagelig i det hele tatt? Anonymkode: 05ee2...075
ReneRene Skrevet 20. mai 2024 #17 Skrevet 20. mai 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så at alle visste om det utenom deg har du ingen problemer med altså, det er ikke ubehagelig i det hele tatt? Anonymkode: 05ee2...075 Hvorfor skulle det ha vært ubehagelig for meg? Det skjønner jeg ikke, all den tid det ville vært han som oppførte seg feil.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2024 #18 Skrevet 20. mai 2024 Vet du? Utroskap er ganske vanlig, og for de fleste av oss er det faktisk bedre å ikke vite enn å ivareta en misforstått form for ære, for det er også veldig vondt. Din lojalitet burde ligge hos den du har et vennskap med som har fortalt deg dette i fortrolighet. Anonymkode: e3f91...87d
Hønepønemor Skrevet 20. mai 2024 Forfatter #19 Skrevet 20. mai 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vet du? Utroskap er ganske vanlig, og for de fleste av oss er det faktisk bedre å ikke vite enn å ivareta en misforstått form for ære, for det er også veldig vondt. Din lojalitet burde ligge hos den du har et vennskap med som har fortalt deg dette i fortrolighet. Anonymkode: e3f91...87d Men er det ikke bedre å få vite det i starten av et forhold, enn etter at du har holdt på lenge?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2024 #20 Skrevet 20. mai 2024 Hønepønemor skrev (9 minutter siden): Men er det ikke bedre å få vite det i starten av et forhold, enn etter at du har holdt på lenge? Det er ikke nødvendigvis bedre å få vite det fra en fremmed nei. Det er viktigere å være en god venn enn å passe på en overordnet moral. Sviket mot din venninne vil være langt større enn den potensielt positive effekten av å fortelle dette Til en fremmed. Anonymkode: e3f91...87d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2024 #21 Skrevet 20. mai 2024 Jeg ville visst det! Men vet ikke fra hvem jeg ville fått vite det fra Anonymkode: 523a1...c47
Hønepønemor Skrevet 21. mai 2024 Forfatter #22 Skrevet 21. mai 2024 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Det er ikke nødvendigvis bedre å få vite det fra en fremmed nei. Det er viktigere å være en god venn enn å passe på en overordnet moral. Sviket mot din venninne vil være langt større enn den potensielt positive effekten av å fortelle dette Til en fremmed. Anonymkode: e3f91...87d Jeg vet ikke om jeg er enig.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2024 #23 Skrevet 21. mai 2024 Hønepønemor skrev (33 minutter siden): Jeg vet ikke om jeg er enig. Gratulerer med å være en skikkelig dårlig venninne da. Du må i alle fall forberede deg på ar du har minst én venn mindre etterpå. Anonymkode: e3f91...87d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2024 #24 Skrevet 21. mai 2024 Jeg syntes du skal fortelle det. Jeg ville ha visst det. Men ikke sikkert du blir trodd Anonymkode: cd401...87a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2024 #25 Skrevet 21. mai 2024 Hønepønemor skrev (20 timer siden): Så du ville ikke visst det dersom din nye flamme, som flaterer deg og vil at du skal være trofast, ligger med andre? Nå mistet du meg her. Flaterer? Han flaterer deg? Hva betyr det? Anonymkode: 3c25d...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå