Gå til innhold

Baby liker ikke å se på ansikter

Anbefalte innlegg

Baby på 4 mnd som snur seg bort fra ansikter, er det vanlig?

På nettet står det at de elsker å se på ansikter, men ikke tilfelle her.

Liker heller ikke å se seg selv i speilet. Snur seg bort eller begynner å gråte.

Liker derimot babyleker og kan stirre veldig på de og sprelle ivrig.

Anonymkode: b5135...d0a

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg håper du skjønner at hun som svarte deg først bare kødder. 
Det høres ikke helt vanlig ut, du bør snakke med helsesøster.

Anonymkode: d3d69...677

Nei, jeg peniser ikke (det er det "kødd" betyr, penis). Jeg er seriøs, dette er forsket på, bevist opp og ned i mente, vitenskapelig. Det er ingen tvil om dette.

Anonymkode: 44f49...334

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, jeg peniser ikke (det er det "kødd" betyr, penis). Jeg er seriøs, dette er forsket på, bevist opp og ned i mente, vitenskapelig. Det er ingen tvil om dette.

Slutt å kødd’a 😂

Anonymkode: 32542...fa5

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hvis det er en gutt er det helt normalt. Gutter liker tekniske ting. Hvis det er en jente ville jeg ha tatt en prat med lege. Kanskje dårlig syn? Jenter liker mennesker.

Jøss. Bare - jøss.

Anonymkode: 2394f...6de

Anonym bruker skrev (På 20.5.2024 den 21.02):

For det første er ikke programmet Hjernevask vitenskap, det er et underholdningsprogram. 

For det andre så har du åpenbart ikke høyere utdannelse innen dette, siden du overforenkler noe komplekst på en bombastisk og feilaktig måte.

Se det litt an HI og ikke stress babyen med dette.

Anonymkode: c0e68...523

Det er jo til en viss grad da. Jeg måtte snakke med mannen her når vi hadde baby, fordi han ville ha blikk-kontakt og at baby skulle se på ansiktet. Men baby trenger også pause, de søker blikk og titter en stund, og så viser de at de ikke orker mer. Det er ikke stirrekonkuranse. Litt er bra men ikke så intenst.

Anonymkode: e70ed...8dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...