amandine Skrevet 20. mai 2024 #26 Skrevet 20. mai 2024 Nei, jeg har ikke noe behov for å handle på temu eller tilsvarende. Jeg trenger absolutt ingenting derfra.
amandine Skrevet 20. mai 2024 #27 Skrevet 20. mai 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg elsker Temu og bestiller mye derfra. Sjekker materialer , anmeldelser og vurderinger, og har enda ikke fått et «drittprodukt». Etisk, vel, så lenge norske myndigheter ikke begrenser det så bruker jeg det. Kjøper ting av type klesklyper, bagasjelapper, klistremerker, toalettmappe, så bare småtteri. Anonymkode: b38ff...49f Du bestiller mye defra? Av de tingene du nevner, hvor mye trenger du av dette? Småting av plast? Er det nødvendig?
sug lut Skrevet 20. mai 2024 #29 Skrevet 20. mai 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): jeg har fått med meg det miljø greiene og som bryr meg et vist sted, det er mye drit fra norske nettbutikker også som man ikke tenker på i det hele tatt det er bare temu som har fått så ekstremt mye snakk i det siste det er garenter mye drit fra di stedene dere handler fra også men det har bare ikke blitt så mye snakk om jeg er så drit lei av det snakke om temu greiene. dere får da søke på hvorda det er hvor dere da ta og søke på di butikkene\nettsidene dere bestiller fra så kan jeg garantere at det er ganske likt der som det er på temu 🙄dere får åpne opp øye litt Anonymkode: e4f15...a3c Du har visst kun åpnet brunøyet.
Himmel og hav Skrevet 20. mai 2024 #30 Skrevet 20. mai 2024 Nei, handler ingenting fra sånne steder. Både fordi det er rein idioti å få frakta en pakke klesklyper, et mobildeksel eller et par sokker halve verden rundt når jeg kan kjøpe klesklyper eller sokker som i det minste er fraktet samlet her jeg bor. I tillegg liker jeg varer som det er en viss kontroll med hvordan er produsert, at det ikke er brukt mengder med ulovlige giftstoffer eller at det er slavearbeid eller barnearbeid. Jeg vil faktisk heller spikke klesklypene mine selv enn å kjøpe de fra et sånt sted.
Twintipp Skrevet 20. mai 2024 #31 Skrevet 20. mai 2024 Ja. Har handlet bursdagsting og partysupplies blant annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå