Gå til innhold

Gravidtestester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har tatt tester i flere dager nå og får bare ugyldig som svar er det noen flere som har opplevd det?

Jeg har brukt to forskjell tester med samme svar ugyldig 

Anonymkode: a9d57...273

ingen som har opplevd det før😌

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

rett på jeg syns det er så dyrt med sånne glass

Du tisser bare i et plastbeger type engangsservice, som de fleste av oss har noen av nå om sommeren uansett og dypper testen i den.

Trenger ikke være sterilt, du skal jo bare sjekke innholdet ar hormoner i tisset.

Anonymkode: f70f5...dd9

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ikke tiss rett på

Anonymkode: 1388e...016

det kommer vel ann på hva slags test man bruker vel? på di stripsene står det at man bør bruke glass men det står ikke noe om det på di vanlige testene mener jeg

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Du tisser bare i et plastbeger type engangsservice, som de fleste av oss har noen av nå om sommeren uansett og dypper testen i den.

Trenger ikke være sterilt, du skal jo bare sjekke innholdet ar hormoner i tisset.

jeg har ikke noen engangsglass men tenkte kanskje kjøpe det, har ikke flere tester heller

Du kan kjøpe både engangsglass og test i matbutikken i morgen. 

Ingen vits i å bruke masse penger på urinprøveglass og dyre tester på apoteket.

Er du gravid blir de rimelige testene på matbutikken (eller Normal) positive når mensen uteblir.

Lykke til.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

det kommer vel ann på hva slags test man bruker vel? på di stripsene står det at man bør bruke glass men det står ikke noe om det på di vanlige testene mener jeg

Jeg har prøvd å tisse direkte på og får bare ugyldig uansett hvilke tester jeg har brukt

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har prøvd å tisse direkte på og får bare ugyldig uansett hvilke tester jeg har brukt

Vil tro du da treffer urin hvor det ikke skal. Med beger er det lettere å kontrollere.

Anonymkode: d6f6d...083

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...