Gå til innhold

Når kontakten går fra seksuell til vennskapelig tone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

du må nesten utdype litt mer 

Anonymkode: 3a431...30b

Vi har hatt kontakt noen mnd. I starten var det kun om sex. Hva vi likte..osv. sendte litt bilder osv 🙈🙈 nå er det masse kontakt men med bilder av "normale" ting. Kyss smiley er det og. Vi har heller ikke møttes etter at det gikk over til vennskapelig kontakt 

Anonymkode: 7412e...297

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Vi har hatt kontakt noen mnd. I starten var det kun om sex. Hva vi likte..osv. sendte litt bilder osv 🙈🙈 nå er det masse kontakt men med bilder av "normale" ting. Kyss smiley er det og. Vi har heller ikke møttes etter at det gikk over til vennskapelig kontakt 

Han er vel ikke så gira lenger da

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ok. Helt greit det. Men forstår ikke hvorfor han tar kontakt da

Fordi det er enklere for han enn å ta en konfrontasjon han sikkert vet vil såre deg 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Har du tatt initiativ til å møtes da? Eller venter du på at han skal gjøre det?

Anonymkode: 2ac14...529

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Har du tatt initiativ til å møtes da? Eller venter du på at han skal gjøre det?

Anonymkode: 2ac14...529

Venter på han 🙈 fordi jeg er redd for å bli avvist

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Fordi det er enklere for han enn å ta en konfrontasjon han sikkert vet vil såre deg 

Og det skal han gidde hvor lenge? 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Og det skal han gidde hvor lenge? 

Så lenge du lar han. 
Dater dere? Vil du ha en fremtid med han? Isåfall anbefaler jeg å snakke med han om det. Hvis du ikke ser for deg ett liv med han anbefaler jeg at du lar han gå

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Så lenge du lar han. 
Dater dere? Vil du ha en fremtid med han? Isåfall anbefaler jeg å snakke med han om det. Hvis du ikke ser for deg ett liv med han anbefaler jeg at du lar han gå

Ok

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Så lenge du lar han. 

Jeg har forresten prøvd å la han gå. Men han tar kontakt igjen 

Annonse

Jeg har som sagt prøvd å la han gå. Men nå er han den første som ser my story.. åpner snappene mine med en gang og svarer på alt. Uten stopp. Sender snap osv.

Det er så forvirrende. Orker ikke mer 

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg har som sagt prøvd å la han gå. Men nå er han den første som ser my story.. åpner snappene mine med en gang og svarer på alt. Uten stopp. Sender snap osv.

Det er så forvirrende. Orker ikke mer 

Åja det er han. Han som er gift. Du har fått tusen råd om dette før. Du er ikke hans prioritet. Og du lar deg selv såre hver gang. Kutt han ut. Alt han gjør, gjør han fordi han kan. Fordi du lar han! Ta kontroll over deg og ditt og få deg litt selvrespekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...