Anonym bruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Del Skrevet 19. mai 2024 Jeg er litt mer tenksom eller spontan når det er feks bare meg og venninne med baby (5 måneder) , (fordi de må gå ut av huset eller når babyen våkner og sånt). Men føler at hun merker at jeg ikke inkuderer henne inn med mine andre venner som er barnløse ting som ikke inkluderer drikking men avslapping i strand eller piknik. Men føler det bare blir evig mas da man må planlegge rundt ungen hennes. Mens vi andre kanskje vil ta turen til strand feks 2-3 tiden mens hos hun må det være 12 tiden fordi babyen må få hvilen sin og blir veldig grinete om det er for varmt og ja.. dere skjønner. Jeg forstår at nå er hennes liv forandret og at hun må tilpasse seg sin baby. Men er jo ikke rettferdig at hun forventer at vi andre skal tilpasse oss hennes unge? Hun har møtt noen av mine venner før hun var gravid. Pluss om jeg spør henne så «kan ikke den helgen», «kan ikke den dagen» og ja.. fordi hun er veldig opptatt nå🥲 men reagerer når jeg prioterer mine barnløse venner og gjør planer med dem som ikke har noe med drikking å gjøre.. Anonymkode: 991bf...775 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144447695-lite-inkluderende-med-venninner-som-er-m%C3%B8dre-til-sm%C3%A5barn-eller-baby/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2024 #2 Del Skrevet 19. mai 2024 Det er alltid godt å bli invitert, selv om den som inviterer vet det ikke passer og man nå takke nei, så har man blitt husket på. Men selvfølgelig kan du også finne på ting uten å invitere henne, man er ikke pliktig til hverken å gi eller få invitasjoner, og tror hun det er hun litt rar... Så mitt råd er å invitere av og til, men ikke alltid. Og du trenger ikke endre planer pga henne. -"Vi stikker på stranda kl 14, du kan bli med om det passer" -"Nei, det passer dårlig å dra så sent pga hviletid, dere kan ikke dra tidligere da, 12 kanskje?" -"Nei, ikke denne gangen, vi har avtalt kl 14. Da får du heller bli med en annen gang." Anonymkode: 5e89c...25e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144447695-lite-inkluderende-med-venninner-som-er-m%C3%B8dre-til-sm%C3%A5barn-eller-baby/#findComment-150099608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå