Gå til innhold

Jeg får plutselig ikke logget på DNB nettbank i den nettleseren jeg bruker, noen som vet hvordan jeg fikser det?

Anbefalte innlegg

Jeg logget meg på fredag uten noe problem, men siden lørdag så går det ikke. Når jeg legger inn fødselsnummeret og trykker videre så kommer det opp en melding om at det er kommunikasjonsfeil mellom min nettleser og brukerstedet, og at jeg kan forsøke å slette cookies og nettleserdata. Jeg har gjort begge deler, men det fungerer fremdeles ikke. Bank-id fungerer alle andre steder som den kan brukes. fungerer alle andre steder jeg kan logge meg inn med bank-id. Nettbanken fungerer i annen nettleser.

Noen som har peiling på hva problemet kan være, og hvordan jeg kan fikse det?

Anonymkode: 9d15c...9b8

Fortsetter under...

Kanskje du må slette loggen lengre tilbake og alt. Siden det fungerer i en annen nettleser tipper jeg du ikke har slettet «nok» av cookies.

Anonymkode: 11680...736

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har du prøvd å laste ned appen og bruke telefonen? 

Anonymkode: be653...12e

Nei, jeg har ikke det.

Hi

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kanskje du må slette loggen lengre tilbake og alt. Siden det fungerer i en annen nettleser tipper jeg du ikke har slettet «nok» av cookies.

Anonymkode: 11680...736

Jeg er ikke så god på dette, men når jeg har trykket på slett alle cookies, så er det vel ikke mer å slette?

Hi

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke så god på dette, men når jeg har trykket på slett alle cookies, så er det vel ikke mer å slette?

Hi

Og loggen er helt slettet, alt sammen.

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

DnB har konstant problemer så er nok bare å vente til de kommer seg på jobb igjen. Useriøs og dritt dyr bank

Anonymkode: 6bfe7...06d

Ja, det er utrolig myer tull med den nettbanken. Men denne gangen er det vel hos meg problemet ligger vil jeg tro.

Hi

Annonse

the amazing spidermamma skrev (49 minutter siden):

Jeg opplevde det samme i dag, bruker firefox. Byttet til Opera, da funket det. 

Jeg bruker og firefox, kanskje det er noe der. Får åpnet den på Edge, men på firefox er det samme problemet enda.

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hadde akkurat samme problem tidligere idag, med samme feilmelding som du fikk.

Fikk heller ikke ordnet det.

Anonymkode: d2e4d...e75

Har det ordnet seg hos deg nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...