Gå til innhold

Jeg aner ingenting om hva mannen min gjør på

Anbefalte innlegg

Sosiale medier, gjør dere? Jeg hører at det plinger I telefonen noen ganger men aner ikke hvem det er eller hvem han har kontakt med. Følte plutselig at jeg var litt naiv. Er der vanlig eller vet dere ca hva som foregår hos mannen? 

Anonymkode: b8656...8c6

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sosiale medier, gjør dere? Jeg hører at det plinger I telefonen noen ganger men aner ikke hvem det er eller hvem han har kontakt med. Følte plutselig at jeg var litt naiv. Er der vanlig eller vet dere ca hva som foregår hos mannen? 

Nei det aner jeg ikke. Han har kun snap, og får mange snapper hver dag, uten at jeg legger meg oppi det. Er det noe morsomt, så deler han ofte uansett. 

Han legger seg heller ikke oppi hva jeg gjør på some. 

Anonymkode: 1ea0e...eda

Jeg gikk lenge uten å tenke noe over det. Så fikk han plutselig en Mail (dette var før alle hadde iPhone) og da ble det litt mer interresant å sjekke. Med god grunn. Så jobba vi oss gjennom det, og jeg kunne slutte å bry meg igjen. Så skulle jeg logge inn på mailen på iPad’n og da kom det opp en annen konto som forslag til innlogging. Så da måtte jeg sjekke igjen da. 

Anonymkode: fd546...f1b

Han har ikke sosiale medier, så det er ingen problemstilling. 

Men jeg aner ikke hvem han får sms fra, møte på og i jobb osv. Han deler noe med meg, men gjenforteller ikke alt som skjer.

Anonymkode: a2b60...b96

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er sinnsykt mange utro menn på snapchat. Menn jeg aldri kunne tenkt sånn om. Kjærlige fedre er de og

Anonymkode: 61184...d97

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Er sinnsykt mange utro menn på snapchat. Menn jeg aldri kunne tenkt sånn om. Kjærlige fedre er de og

Så uinteressant. 

Anonymkode: 20f8e...eec

Nei, det vet jeg ikke og det bryr jeg meg ikke om. Han forteller av og til om han får noe morsomt eller noe jeg bør vite, men det kunne ikke falle meg inn å sjekke. Like lite som det faller han inn å sjekke mine kontoer. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Javel. Da kjenner du en. 

Anonymkode: 79bfb...62d

Annonse

Jeg vet like lite om hans aktiviteter på sosiale medier som han vet om mine. Noen ganger viser vi hverandre ting osv, men jeg har valgt å leve med han så da må jeg også stole på han i alle aspekt. 

Anonymkode: 65f7a...8e8

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ja. MANGE !

I så fall skal jeg la meg imponere over en evne til multitaskingen i denne hverdagen jeg ikke var klar over at han har 😅

Tar sjansen jeg. 

Anonymkode: 7d046...66c

Nja, sånn omtrent, men absolutt ikke i detalj. Jeg vet at han har Snap, FB ol., men at han bruker det veldig lite og har få personer lagt til i vennelisten. Han sender en del Messenger-meldinger med kompisen sin, så den plinger en del der (jeg ser dem på klokken hans om kvelden f.eks. når jeg ligger i armkroken hans) om fotball ol. 

Anonymkode: 82394...deb

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nja, sånn omtrent, men absolutt ikke i detalj. Jeg vet at han har Snap, FB ol., men at han bruker det veldig lite og har få personer lagt til i vennelisten. Han sender en del Messenger-meldinger med kompisen sin, så den plinger en del der (jeg ser dem på klokken hans om kvelden f.eks. når jeg ligger i armkroken hans) om fotball ol. 

Anonymkode: 82394...deb

De utroe mennene har to snapchat kontoer altså. En for familie og en for utroskap.

De logger inn og ut for å skjule sitt dobbeltliv 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

De utroe mennene har to snapchat kontoer altså. En for familie og en for utroskap.

Neida. Flere av de bruker den samme til begge deler 

Anonymkode: fd546...f1b

Her var det mange som ikke bryr seg. 

Da vi satt i samme rom, så fortalte vi hverandre hvem tredjepersonen vi snakket eller kommuniserte med var. Noen ganger hva kommunikasjonen gikk ut på. Syns det er naturlig å gjøre det, men hvis du tenker at han kan være utro, så ta det opp. Få det ut av systemet, og en må jo nesten velge å stole på den man er sammen med. Likevel er jo både naturlig og forståelig at en lurer noen ganger, jeg tror det er sunt også ( som i at man bryr seg om), så spør.

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Men det skader jo ingen. Så det er knekkende likegyldig.

Hans sosiale medier er hans privatliv på lik linje med mine. Det hender jo at vi deler ting, men vi vet jo ikke hvem og hva vi snakker om og med. Vil han være utro er han nok smart nok til å ordne det slik at jeg ikke ser det uansett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...