Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, nydelig vær her også. Var en liten tur i skogen her, ungene fikk vassa litt på ei strand der. Litt mer skya i dag enn de foregående dagene, men god temperatur. Jeg jobbet fredag, lørdag og i morgen, samboer er på jobb i kveld, så ingen fri nei 😅

Anonymkode: 41391...af3

Fantastisk vær denne pinsen. Nesten for varmt men bør vel ikke klage 😅. Vi er bare ute - i dag ble det lang lang tur med hunden langs strendene. I morgen blir det fjelltur. Litt av hvert. I går var vi med gode venner. Nei takk til jobb igjen på tirsdag 😅

Anonymkode: de5bb...ef1

Annonse

Jeg vet ikke om noen her bruker tid på å tenke på gud, rett og galt og sånn? Men noen her som vet hva synd er for noe? Synd, det er å sitte inne i så fint vær som det er nå. Det er synd det.

Anonymkode: 7cef0...278

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke om noen her bruker tid på å tenke på gud, rett og galt og sånn? Men noen her som vet hva synd er for noe? Synd, det er å sitte inne i så fint vær som det er nå. Det er synd det.

Ikke dra Gud inn i dette. Når begynte han å sende folk til helvete for at de sitter inne i "pent" vær? 

Men jeg har faktisk ikke tenkt på pinsen som en kristen høytid i år, fordi den kom veldig brått på. 

Annonse

ReneRene skrev (1 time siden):

Ikke dra Gud inn i dette. Når begynte han å sende folk til helvete for at de sitter inne i "pent" vær? 

Men jeg har faktisk ikke tenkt på pinsen som en kristen høytid i år, fordi den kom veldig brått på. 

Det er en språklig finurlighet. Synd betyr også leit. "Det er synd å sitte inne i så fint vær" = "det er leit å sitte inne i så fint vær".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...