Gå til innhold

Ville du reagert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer helt an på. Jeg kjøpte en mildt sagt spesiell jakke en gang, og folk glodde, og da jeg møtte blikket deres sa de fort : Så kul jakke! 

De mente ikke det 🙂 men so? Jeg elsket den!

Som regel tror jeg på komplimenter. Bare de ikke overdriver og utbroderer. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (6 minutter siden):

Det kommer helt an på. Jeg kjøpte en mildt sagt spesiell jakke en gang, og folk glodde, og da jeg møtte blikket deres sa de fort : Så kul jakke! 

De mente ikke det 🙂 men so? Jeg elsket den!

Som regel tror jeg på komplimenter. Bare de ikke overdriver og utbroderer. 

Du har rett. Jeg liker kjolen og ingen må kommentere den. Så håper jo det var oppriktig. Det er koselig med kompliment noe som skjer høyst sjelden! 

Anonymkode: 1dc6e...7b6

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Du har rett. Jeg liker kjolen og ingen må kommentere den. Så håper jo det var oppriktig. Det er koselig med kompliment noe som skjer høyst sjelden! 

Anonymkode: 1dc6e...7b6

Jo sjeldnere jo bedre 🙂 Du er ihvertfall ikke en folk føler de må smiske med, så det er jo bra 🙂 Se positivt på det, og tro på dem.

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Ja, det gjør jeg 

Skikkelige oppdratte folk sier ingenting om det de misliker, men gir et kompliment når det er noe de liker.

Anonymkode: 9f2d0...d31

"Skikkelige oppdratte folk" sier det andre ønsker å høre 🙂 Oppnå behag og unngå ubehag..Si det du tror andre vil høre. Der føler jeg du er siden du drar inn oppdragelse..

Annonse

Jeg gir også kun komplimenter som jeg mener. Jeg har ikke til vane å lyve til folk. Jeg håper og tror de fleste jeg kjenner vet forskjellen på "og si det du mener" og "mene det du sier". Det er jo ikke vanlig at folk uoppfordret lyver til hverandre om helt unødvendige ting :) 

Når det er sagt så betyr ikke det at folk ikke sier noe at de ikke liker det. De tenker bare ikke på å si noe. 

Så ja, jeg tror på slik :) 

Anonymkode: effdc...1c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...