Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg blir kalt selvskader og at ingen kan hjelpe meg/vil ha meg her. Jeg ser ikke noe hyggelig i dette! Som om jeg er en psyko  🥲 Det er vel det som menes her. Jeg er som pest. Du må gjerne mene det er hyggelig å skrive eller som en annen hvorfor plage oss. Det er ikke hyggelig. Bare sårende! 

Anonymkode: eecd6...3be

Du er helt ute av stand til å tolke noe som helst positivt. 

Anonymkode: 112a3...922

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg blir kalt selvskader og at ingen kan hjelpe meg/vil ha meg her. Jeg ser ikke noe hyggelig i dette! Som om jeg er en psyko  🥲 Det er vel det som menes her. Jeg er som pest. Du må gjerne mene det er hyggelig å skrive eller som en annen hvorfor plage oss. Det er ikke hyggelig. Bare sårende! 

Deltar du i andre tråder her på forumet?

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Har merket meg at du har vært vekke / hatt pause fra forumet en tid, men nå er du tilbake for full kraft igjen HI. Stadig nye problemstillinger som er helt utrolige. Hva har du bedrevet med i forum pausen din?

Anonymkode: daefd...3be

Ja, stemmer. Har hatt fokuset andre plasser med lydbok/musikk/podcast osv. Ser jeg nå disse dagene ikke har klart det dessverre. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, stemmer. Har hatt fokuset andre plasser med lydbok/musikk/podcast osv. Ser jeg nå disse dagene ikke har klart det dessverre. 

Var noe som skjedde som gjorde at det rakner litt her nå ser jeg. 

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Har merket meg at du har vært vekke / hatt pause fra forumet en tid, men nå er du tilbake for full kraft igjen HI. Stadig nye problemstillinger som er helt utrolige. Hva har du bedrevet med i forum pausen din?

Anonymkode: daefd...3be

Ting var finere her da skjønner jeg! 

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Det er ikke noe å tolke dit hen. 

Jeg tror at jeg kan påstå at nesten ingen andre ville tolket det på samme måte som deg. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ting var finere her da skjønner jeg! 

På hvilken måte skjønner du det? De fleste som har svart deg har ikke engang antydet dette. 

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tror at jeg kan påstå at nesten ingen andre ville tolket det på samme måte som deg. 

På hvilken måte skjønner du det? De fleste som har svart deg har ikke engang antydet dette. 

Selvskading, mesking i naritivitet,  det kan ikke være noe liv å ha det som meg og burde vært innlagt er ikke hyggelig. 

Og påpeken at jeg har vært vekke vil vel og si det merkes og var bedre da! 

Jeg skal gi meg 🥲💔

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Selvskading, mesking i naritivitet,  det kan ikke være noe liv å ha det som meg og burde vært innlagt er ikke hyggelig. 

Jeg skal gi meg 🥲💔

Ja, du bør gi deg. Ikke for oss eller forumet sin del, men jeg tror bare du blir verre av å være her. Det er det samme om 9 stk svarer deg fint og hyggelig, det er den tiende skarpe kommentaren du henger deg opp i. 

Til hovedspørsmålet ditt - jeg ville dratt. I en gruppe kommer man ikke nødvendigvis godt overens med alle. Sånn er livet. Du kan selvfølgelig velge å ikke dra med det resultat at du føler deg ensom og utelatt. Noe som vi alle her inne vet at ikke er bra for deg.

Anonymkode: 78c6a...b18

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Takk for svar!! Jeg tenker jeg ikke går. 
Kommer ikke til å få det noe kjekt og ingen kommer til å savne meg der. 

Du ber om råd, men det er ijo kke det du vil ha. Du vil bare klage over hvor forferdelig alt er, og at ingen liker deg og ingen kommer til å savne deg. De hadde vel ikke bedt deg hvis de ikke ville ha deg der.

Anonymkode: 0d75d...e56

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Jeg skal gi meg 🥲💔

Og hvis ingen hadde merket at du var borte, hadde du tolket det like negativt. Det går ikke an å skrive noe uten at du dessverre tolker det negativt. 

Anonymkode: 97e3a...456

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Beklager til dere jeg har svart og tenkt at dere har gjort det for å såre meg. Kanskje ikke. Unnskyld! Håper dere tar den. 

Dette sier du hver gang. Så er det på an igjen i neste tråd du lager.

Anonymkode: 0d75d...e56

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Til hovedspørsmålet ditt - jeg ville dratt. I en gruppe kommer man ikke nødvendigvis godt overens med alle. Sånn er livet. Du kan selvfølgelig velge å ikke dra med det resultat at du føler deg ensom og utelatt. Noe som vi alle her inne vet at ikke er bra for deg.

Anonymkode: 78c6a...b18

Kan man med så få unngå en da? Er så redd for at det ikke skal bli bra og at jeg ikke klarer å holde masken og kose meg. Selvom jeg innerst hadde trengt noe sosialt. Så der blir dilemma. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...