Gå til innhold

Hvor lenge kan du gå med en bukse før den begynner å lukte i skrittet?

Anbefalte innlegg

Før jeg fikk barn kunne jeg gå i flere dager med en bukse uten at det satt seg lukt i skrittet. Men nå i over et år etter jeg fikk barn har det luktet veldig sterkt fra underlivet. Ikke vondt, men sterkt, må understreke det, så det er ikke noe galt. Bare etter én dag lukter skrittet på en vanlig dongeribukse. Kjenner også lukten godt når jeg f.eks bøyer meg eller setter meg på kontorstolen på jobb. Jeg dusjer hver dag, og jeg har også alltid brukt undertøy i bomull. Føler det hjelper litt med hår, men det lukter likevel sterkt. Gynekologen min sier at alt er normalt og "fint". Men likevel, skal det være slik? Er det vanlig hos dere andre? 

Anonymkode: 40825...844

Fortsetter under...

Er det hver dag? Prøv truseinnlegg😀. Kanskje luktesansen din har endret seg etter du fikk barn? Hvis gyn sier det er normalt, så syns jeg du skal stole på det😀

Anonymkode: 4d096...2be

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det hver dag? Prøv truseinnlegg😀. Kanskje luktesansen din har endret seg etter du fikk barn? Hvis gyn sier det er normalt, så syns jeg du skal stole på det😀

Hver dag, ja. Truseinnlegg gjør det bare verre. Får bare masse utflod av det. Stoler på det, men synes det er rart. 

Hi

Slet med masse utflod og dertil lukt i alle år. Nå har jeg fjerna livmora og kan gå med samme truse i flere dager uten problem. (Jeg gjør det ikke. Men jeg kan) 

Tidligere kom det utpå ettermiddagen, og jeg kjente det selv 

Anonymkode: 93f9a...b3c

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hver dag, ja. Truseinnlegg gjør det bare verre. Får bare masse utflod av det. Stoler på det, men synes det er rart. 

Hi

Okei. Bruker du bukser med 100% bomull? Kanskje syntetiske fibre gjør det værre? Sånn elastan og sånnt.

Du har sikkert bare endret deg på et vis etter baby. 

Kjenner du lukten når du går uten bukse også?

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Okei. Bruker du bukser med 100% bomull? Kanskje syntetiske fibre gjør det værre? Sånn elastan og sånnt.

Du har sikkert bare endret deg på et vis etter baby. 

Kjenner du lukten når du går uten bukse også?

Går stort sett i dongeribukser. 

Ja, det endret seg etter baby. Veldig også. 

Kjenner ikke lukten sånn til vanlig. Men det lukter i skrittet på buksa etter én dag. Og så kjenner jeg lukt når jeg setter meg el. 

Hi

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Kanskje du har noen hormonell ubalanse eller bakteriell vaginose? Aldri opplevd lukt fra dongeribukser eller andre bukser selv etter flere dagers bruk.

Anonymkode: d4d3a...5cc

Les Hi. 

Kanskje du bruker andre typer bukser? Jeg merker det når jeg bruker tettsittende dungeribukser og sitter lenge. Men vi er vel ikke alene, det er jo en grunn til at det selges intimservietter :)

Anonymkode: 2af6a...e10

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Før jeg fikk barn kunne jeg gå i flere dager med en bukse uten at det satt seg lukt i skrittet. Men nå i over et år etter jeg fikk barn har det luktet veldig sterkt fra underlivet. Ikke vondt, men sterkt, må understreke det, så det er ikke noe galt. Bare etter én dag lukter skrittet på en vanlig dongeribukse. Kjenner også lukten godt når jeg f.eks bøyer meg eller setter meg på kontorstolen på jobb. Jeg dusjer hver dag, og jeg har også alltid brukt undertøy i bomull. Føler det hjelper litt med hår, men det lukter likevel sterkt. Gynekologen min sier at alt er normalt og "fint". Men likevel, skal det være slik? Er det vanlig hos dere andre? 

Akkurat samme her, føler dette har blitt verre med årene. Kanskje særlig etter siste unge. Prøvd alt, gå uten truse, sove uten truse, bruker bare bomull og løstsittende bukser, men lukter like mye uansett. Jeg har lurt på om økt kroppsvekt kan være årsaken for min del. Hvordan er din kroppsvekt nå i forhold til før du fikk barn?

Anonymkode: 25ab7...714

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Akkurat samme her, føler dette har blitt verre med årene. Kanskje særlig etter siste unge. Prøvd alt, gå uten truse, sove uten truse, bruker bare bomull og løstsittende bukser, men lukter like mye uansett. Jeg har lurt på om økt kroppsvekt kan være årsaken for min del. Hvordan er din kroppsvekt nå i forhold til før du fikk barn?

Anonymkode: 25ab7...714

Den er bortimot den samme. Er ganske spinkel av meg. Har aldri svettet mye heller. 

Hi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...