Gå til innhold

Jeg forstår meg ikke på menn.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvis en du er interessert i sender deg mange snap kan det godt være at følelsen er gjensidig. Man sender ikke snap til folk man ikke vil ha en relasjon med. 

Anonymkode: dbd74...87e

Godt å høre ❤️

Anonymkode: 5c54a...ced

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hvis en du er interessert i sender deg mange snap kan det godt være at følelsen er gjensidig. Man sender ikke snap til folk man ikke vil ha en relasjon med. 

Det var ikke snakk om at noen sender mange snap, men at noen svarer når hun sender.

Anonymkode: 778d2...9c6

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Betyr ikke noe

Det vet da ikke du!

Hi, du må ikke la deg styre av hva folk her inne sier, mange sliter nok med ting selv og har behov for å få andre til å også føle seg usikre. Følg magefølelsen din, du. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det vet da ikke du!

Hi, du må ikke la deg styre av hva folk her inne sier, mange sliter nok med ting selv og har behov for å få andre til å også føle seg usikre. Følg magefølelsen din, du. 

Det siste du skal stole på er magefølelsen! Den er kun tanker du ikke vil være bevisst av en eller annen grunn. Du skal tvert i mot ta magefølelsen som et varsko! Der trår du feil...

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det vet da ikke du!

Jo. At noen sender deg melding betyr ikke at de er interesserte. Jeg sender melding til mange. Jeg vil ikke ha de av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...