Gå til innhold

Stormy Daniels - blir provosert av henne

Anbefalte innlegg

Hun var lykkelig gift og hadde datter.  Hun var utro mot mannen med Donal Trump uten beskyttelse.

Mannen ga opp sin karriere for å være hjemmeværende. Mannen gikk mred på å gå videre etter utroskap, men Stormy var opptatt av å bevise at hun lå med Trump!

Hvem ektefelle aksepterer slik oppførsel. Det endte naturligvis med at han tok dattera og tok ut skilsmisse.

Det er dokumentar om henne på NRK.  

Skjønner ikke hvorfor må hun bevise at hun var utro. Normalt skjuler folk det og skjemmer ikke sin ektefelle offentlig ved å snakke ut til hele verden!

Anonymkode: 26d3f...5eb

Fortsetter under...

ReneRene skrev (3 minutter siden):

Tror ikke du har fått med deg det helt essensielle her. Han betalte henne for å holde kjeft. Trump altså. Hun gjorde det helt rette og datteren og hun har et helt ok forhold ser en jo. 

Men hun burde vært respektfull overfor mannen, og ikke prøve å bevise hele verden at hun var utro, og deretter gråte krodilletårer.

Jeg føler med mannen hennes.  Han er åpenbart trist.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men hun burde vært respektfull overfor mannen, og ikke prøve å bevise hele verden at hun var utro, og deretter gråte krodilletårer.

Jeg føler med mannen hennes.  Han er åpenbart trist.

Det er selvfølgelig kjipt for mannen hennes, men hun gjorde uansett det rette. Trump er gal. Jeg mener det seriøst, og jeg setter ikke diagnoser på folk. Så han er et av tre unntak som er viktige at folk får vite om. Det er et mønster.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg så på dokumentaren at hun ble «cornered» av Trump etter et møte pm den fremtiden han kunne gi henne på TV. Ikke akkurat å være utro.. 

Anonymkode: 45456...511

Mannen hennes sier jo at hun var utro og hun benekter ikke.

Annonse

ReneRene skrev (1 time siden):

Det er selvfølgelig kjipt for mannen hennes, men hun gjorde uansett det rette. Trump er gal. Jeg mener det seriøst, og jeg setter ikke diagnoser på folk. Så han er et av tre unntak som er viktige at folk får vite om. Det er et mønster.

Må du fortelle verden at Trump er gal? 

Anonymkode: ca940...865

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hun var lykkelig gift og hadde datter.  Hun var utro mot mannen med Donal Trump uten beskyttelse.

Mannen ga opp sin karriere for å være hjemmeværende. Mannen gikk mred på å gå videre etter utroskap, men Stormy var opptatt av å bevise at hun lå med Trump!

Hvem ektefelle aksepterer slik oppførsel. Det endte naturligvis med at han tok dattera og tok ut skilsmisse.

Skjønner ikke hvorfor må hun bevise at hun var utro. Normalt skjuler folk det og skjemmer ikke sin ektefelle offentlig ved å snakke ut til hele verden!

Det heter ikke HVEM ektefelle! Lær deg å skrive!!

Anonymkode: a3367...bd8

Det er likevel veldig spesielt at gift dame gjør alt for å bevise at hun frivillig lå med en mann.  

Hvilken gift dame gjør sånt?  Og hva har det å si at hun går så langt at ektefellen skiller seg.

Hun gjorde jo alt frivillig.

Anonym bruker skrev (På 13.5.2024 den 22.41):

Hun var ikke utro mot noen da hun hadde sex med Trump. 

Anonymkode: a4d2f...bdd

Har vi sett på samme dokumentar? Hun var da ikke gift og hadde en datter da hun hadde Sex med Trump. Det var han dom var utro. Hun ville heller ikke ut med historien før tabloidene sa de skulle kjøre den uansett og hvis hun ønsket å få være en del av det kunne hun fortelle sin versjon. Det er vitterlig ikke hun om er problemet her, og hvis du mener det så er det noe seriøst galt med deg. 

Anonymkode: bf0a6...a39

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har vi sett på samme dokumentar? Hun var da ikke gift og hadde en datter da hun hadde Sex med Trump. Det var han dom var utro. Hun ville heller ikke ut med historien før tabloidene sa de skulle kjøre den uansett og hvis hun ønsket å få være en del av det kunne hun fortelle sin versjon. Det er vitterlig ikke hun om er problemet her, og hvis du mener det så er det noe seriøst galt med deg. 

Anonymkode: bf0a6...a39

Enig. Tror du for se den dokumentaren en gang til, Hi. Og følg med!

Anonymkode: a4d2f...bdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...