Gå til innhold

Lønn som uføretrygdet

Anbefalte innlegg

Jeg var i et selskap i helgen og kom i snakk med ei som var uføretrygdet. Hun tjente 200000 mer enn meg i året på trygd. Dvs hun får utbetalt uføreforsikring osv som gjør at hun får mer enn fra NAV. Nå tjente hun mer enn dobbelt så mye som meg når hun var frisk og jobbet, så hun har jo gått mye ned i lønn, men da ser en hvor viktig forsikring er.

Har dere bra forsikring? 

Anonymkode: 5b3c4...829

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144447600-l%C3%B8nn-som-uf%C3%B8retrygdet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg hadde ikke det.

Da jeg ble ufør fant jeg ut at forsikringen jeg tegnet i begynnelsen av 20 årene ikke dekket nevrologiske sykdommer...

Så mye igjen for å ha betalt på den i 25 år.

Anonymkode: 145ae...313

Oh no. Fy fader, sånt burde jo ikke gå an. Da er jo sikkerhetsnettet fullt av hull da😳

Anonymkode: 5b3c4...829

Har både kritisk sykdom, gjeldsforsikring, uføreforsikring og alt mulig. Betaler i haug og dung. Håper jeg aldri får bruk for den, evt at den dekker nok til at jeg klarer å forsørge meg om jeg skulle komme dit. 

Anonymkode: 81b04...883

Nei. Da jeg søkte fikk jeg ikke fordi jeg hadde problemer med hoftene og var overvektig. Uten at det har noe sammenheng. Har ikke orka å søke igjen for jeg har prolapser i ryggen, dårlig bekken, vonde hofter osv osv. 

Anonymkode: 741f0...9eb

Annonse

Det heter ikke lønn når du ikke har gjort en dritt for å fortjene pengene som hardt arbeid hver dag,sånn som vi andre må. Når du bare får penger for å sitte på ræven å se på Netflix så heter det trygd,ikke lønn!

Anonymkode: 7da40...df6

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det heter ikke lønn når du ikke har gjort en dritt for å fortjene pengene som hardt arbeid hver dag,sånn som vi andre må. Når du bare får penger for å sitte på ræven å se på Netflix så heter det trygd,ikke lønn!

Føler du deg bedre nå som du fikk ut litt gørr?

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har overhodet ikke noe hardt arbeid! Husk det er mange som faktisk ser på jobb som kun givende og også som noe utfordrende som i gøy. Alle er jo ikke slitere akkurat. 

Nei, jeg har ikke forsikring. 

ReneRene skrev (48 minutter siden):

Jeg har overhodet ikke noe hardt arbeid! Husk det er mange som faktisk ser på jobb som kun givende og også som noe utfordrende som i gøy. Alle er jo ikke slitere akkurat. 

Nei, jeg har ikke forsikring. 

Du har jo ikke jobb? 

Anonymkode: 3c02b...f74

Annonse

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Du har jo ikke jobb? 

Anonymkode: 3c02b...f74

Det er sånn med selverklærte allvitende orakler, de har hund når det passer seg og jobb når det passer seg (for å få fram poengene sine om at man vet alt) 😊

Anonymkode: f2193...070

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Er det mulig å være så blåst?

Anonymkode: c2ebc...36c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...